ایجاد زیرساخت‌های آموزشی و توانبخشی در مراکز آموزش استثنایی منطقه آزاد اروند

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگی سازمان منطقه آزاد اروند، گفت: به منظور ایجاد زیرساخت‌های آموزشی و توانبخشی در مراکز آموزش استثنایی منطقه آزاد اروند، صورتجلسه ای فی مابین سازمان منطقه آزاد اروند، سازمان آموزش و پرورش استثنایی و اداره کل آموزش و پرورش استثنایی کشور تهیه و به امضا رسید.

به گزارش فرینا، قدرت اله طمیمیان با بیان اینکه صورتجلسه مذکور با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور به امضا رسید، افزود: بر مبنای این نشست نامه، طرفین موافقت کردند یک مرکز جامع آموزشی توانبخشی شامل فضاهای آموزشی برای دانش آموزان دچار مشکلات ویژه یادگیری، اتاق شنوایی سنجی، گفتار درمانی، مدیریت سالن ویژه جلسات اولیاء و مربیان و دیگر عملکرد های مورد نیاز را به انجام برسانند.

طمیمیان در توضیح نحوه مشارکت طرفین، اظهار داشت: این موافقت نامه با مشارکت 50 درصدی و به نسبت مساوی بین دو سازمان در تأمین و تخصیص اعتبارات انجام ضمن اینکه مقرر گشت عملیات اجرایی را سازمان آموزش و پرورش استثنایی انجام نماید و اداره کل آموزش و پرورش استان خوزستان زمین مورد نیاز را به این امر تخصیص داده و در اختیار بگذارد.

وی با تأکید بر اینکه طرفین در اعتبارات سال 1400 ردیف‌های بودجه مربوطه را لحاظ می‌نمایند، تصریح کرد: همچنین قرار بر این شد تا تأمین تعداد 10 هزار دستگاه تبلت به منظور استفاده دانش‌آموزان شهرستان های آبادان و خرمشهر با مشارکت سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور، سازمان منطقه آزاد اروند و سازمان‌ها، نهادها و خیرین آموزشی در دستور کار این متولیان قرار گیرد.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگی سازمان منطقه آزاد اروند در پایان خاطر نشان کرد: از این میزان تبلت، تعداد 2 هزار دستگاه را آموزش و پرورش استثنایی تأمین می نماید و مابقی را سازمان منطقه آزاد اروند با پیگیری های لازم جهت تأمین و مشارکت دیگر شرکت ها و خیرین منطقه انجام خواهد داد.

گفتنی است صورتجلسه ذکر شده به امضای اسماعیل زمانی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند، سید جواد حسینی معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور و کورش مودت مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان رسید.

خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.