با حکم مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم صورت گرفت؛

دو انتصاب جدید در بخش معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری منطقه آزاد قشم

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در دو حکم جداگانه، سرپرست جدید معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری و مشاورعالی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در پروژه‌های انرژی محور سازمان منطقه آزاد قشم را منصوب کرد.

به گزارش فرینا به نقل از خبرگزاري برنا، حمیدرضا مومنی در حکمی «فریدون فدایی دولت» را به عنوان سرپرست معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد قشم منصوب کرد.
براساس این گزارش، در بخشی از این حکم خطاب به فریدون فدایی دولت آمده است: 
با عنایت به مراتب تعهد و تجارب ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به سمت سرپرست معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد قشم منصوب می شوید.
در ادامه این حکم آمده است: ایجاد هماهنگی و نظارت بر فعالیت ها و مسائل اقتصادی سازمان منطقه آزاد قشم به منظور رفع مشکلات موجود، بررسی منابع و امکانات اقتصادی و برقراری تعامل با دستگاه های ذی ربط جهت پیشبرد فعالیت های اقتصادی و نظارت بر انجام مطالعات اقتصادی در راستای شناسایی فرصت ها و ظرفیت ها؛ توانمندسازی حوزه اقتصادی در امر سرمایه گذاری، اشتغال، ساماندهی مبادلات و ایجاد رونق اقتصادی در منطقه، در امر توسعه پایدار از اهم وظایفی است که انتظار دارد در دستیابی آن تلاش و کوشش نمایید.
همچنین در بخش پایانی این حکم آمده است: توفیق روز افزون را در جهت پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تحت منویات و فرامین مقدس رهبر معظم انقلاب اسلامی، از درگاه خداوند متعال خواستارم.
شایان ذکر است؛ حضور به عنوان مدیرعامل و نایب رییس هیات مدیره منطقه ویژه اقتصادی لامرد، مجری طرح صنایع انرژی بر لامرد و پارسیان، رییس هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش، مدیرعامل و نایب رییس شرکت سرمایه گذاری صنایع پتروشیمی ایران بخشی از کارنامه اجرایی فریدون فدایی دولت می باشد.

مشاورعالی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در پروژه‌های انرژی محور منصوب شد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم همچنین در حکم دیگری، ضمن تقدیر از زحمات پنج ساله کیهان عباسیان در جایگاه معاون اقتصادی و سرمایه گذاری این سازمان وی را به سمت مشاور عالی و دستیار ویژه مدیرعامل و مجری راه‌اندازی دفتر چین و مسوول پیگیری طرح‌ها و پروژه‌های انرژی محور منطقه آزاد قشم منصوب کرد.
در متن حکم مذکور چنین آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم 
جناب آقای کیهان عباسیان 
از اینکه در سایه الطاف خاصه الهی، پنج سال متوالی در کسوت معاون اقتصادی و سرمایه گذاری، توفیق خدمت گزاری به مردم شریف و ولایت مدار قشم را داشته‌اید و به انجام وظایف ثمربخش و موثر همراه با تدبیر و امید پرداخته و در توسعه و پیشرفت همه جانبه سهیم بوده اید، نهایت سپاس و قدردانی خود را خدمت جنابعالی ابراز می‌دارم.
بر همین اساس، با عنایت به تعهد و تجارب ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم به سمت «مشاور عالی و دستیار ویژه مدیرعامل و مجری راه اندازی دفتر چین و مسوول پیگیری طرح ها و پروژه های انرژی محور شامل؛ نفت، گاز، پتروشیمی، برق و آب منصوب می شوید.
 توفیق روز افزون تان را جهت پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، تحت منویات و فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی از درگاه خداوند متعال خواستارم.

 حمیدرضا مومنی
رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو