با هدف ارتقا سطح سرانه فضای سبز صورت گرفت؛

تهیه و کاشت بیش از 1000 بوته گل کاغذی و ‌نهال توت در شهر درگهان

مدیر امور درگهان و حومه سازمان منطقه آزاد قشم از تهیه و کاشت بیش از یک هزار بوته گل کاغذی و نهال توت در خیابان ها، میادین و کمپ پارک شهر درگهان با هدف ارتقا سطح سرانه فضای سبز و گل و گیاه در این شهر خبر داد.

به گزارش فرینا به نقل از خبرآنلاین، امیر سرلک با بیان این مطلب، اظهار کرد: این اقدام با توجه به دستور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و برای نخستین بار به صورت مستقل توسط مدیریت امور درگهان با اعتبار حدود یک میلیارد ريال صورت گرفت.
سرلک ادامه داد: عملیات گسترده توسعه فضای سبز توسط با هدف ارتقاء سطح سلامت روحی شهروندان، تغییر فضای شهر به سیما و منظر شهری و همچنین آماده شدن برای ایام نوروز در شهر درگهان انجام شد.
مدیر امور درگهان و حومه سازمان منطقه آزاد قشم تصریح کرد: توسعه فضای سبز به عنوان یک وظیفه اجتماعی برای نیل به اهداف سازمان منطقه آزاد قشم در دستور کار مدیریت امور درگهان قرار دارد.
سرلک در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به هزینه بالای کاشت، توسعه و نگهداری فضای سبز در جزیره، از شهروندان و گردشگران می خواهیم در حفظ و نگهداشت این فضا همکاری کنند.
گفتنی است؛ شهر درگهان واقع در 20 کیلومتری غرب شهر قشم، بزرگترین مرکز تجاری منطقه آزاد قشم محسوب می شود که همه ساله میلیون ها نفر از مسافران و گردشگران از اقصی نقاط کشور و حتی خارج از کشور برای بازدید و خرید از بازارها، پاساژها و مراکز بزرگ تجاری به این شهر سفر می کنند.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :