نشست هم اندیشی پیمانکارن فنی و شرکت های خدماتی ارس برگزار شد

نشست هم اندیشی و هم افزایی با پیمانکاران فنی و شرکت های خدماتی منطقه آزاد ارس برگزار شد.

به گزارش فرینا، این نشست با محوریت بررسی چالش های فرارو و شرایط عمومی و اختصاصی پیمان در جهت صیانت از نیروی کار با رویکرد بهره وری و مباحث حوادث کار، ایمنی و بهداشت، حقوق و دستمزد و قوانین کار و تامین اجتماعی و مقررات اشتغال مناطق آزاد برگزارشد.
معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد ارس در این نشست ضمن تشریح ابعاد حقوقی و قضایی پیمان ها، موضوع تسهیل فرایند صورت وضعیت ها و معافیت مالیاتی، اصلاح و بازنگری فرآیندهای حسن انجام کار و پیش پرداخت ها و توجه به ساختار نظام های مزدی و بیمه ای را تاکید کرد.
همچنین مدیریت کار واشتغال منطفه گزارشی از عملکرد این حوزه در خصوص کمیته تعیین صلاحیت پیمانکاران وشرکتهای خدماتی منطقه را ارائه نمود.
در پایان این نشست پس از طرح پرسش توسط پیمانکاران فنی و عمرانی و خدماتی، پاسخ لازم از سوی مدیر کار و خدمات اشتغال سازمان منطقه آزاد ارس و رئیس سازمان تامین اجتماعی شهرستان جلفا داده شد.
این نشست با حضور پیمانکاران فنی و شرکت های خدماتی، معاون اقتصادی و سرمایه گذاری،مدیر کار و خدمات اشتغال، مدیر شهرک های صنعتی و مدیر شهرسازی سازمان منطقه آزاد ارس و رئیس تامین اجتماعی شهرستان جلفا برگزار شد

خبرنگار منطقه آزاد ارس امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.