مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم خبر داد؛

انتشار 4 کتاب تازه در منطقه آزاد قشم

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم با اشاره به انتشار یک کتاب تازه با موضوع نیروگاه تجدید پذیر و فسیلی در قشم از انتشار سه کتاب تازه نیز تا پایان سال 99 در این منطقه خبر داد.

به گزارش فرینا به نقل از خبرآنلاین، علیرضا کمساری با بیان اهمیت جایگاه  کتاب در ارتقا سطح دانش و آگاهی در عرصه های سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و تاریخی گفت: کتاب «ارزیابی فنی و اقتصادی نیروگاه تجدید پذیر و فسیلی برای اولین بار با استفاده از نرم‌افزار« RETScreen » که در راستای توسعه پایدار و حفظ محیط‌ زیست ایران به زبان فارسی تآلیف شده است از سوی انتشارات دادکین درمنطقه آزاد قشم منتشر شد.
وی انتشار این کتاب را گامی در راه توسعه انرژی پایدار ایران و ارتقاء سازگاری نیروگاه‌ها با محیط‌ زیست دانست و افزود: این کتاب را دکتر «زین العابدین صادقی» و «علی بهروزه» دانشیار اقتصاد انرژی دانشگاه شهید باهنر و از چهره‌های مطرح حوزه اقتصاد انرژی در کشور تالیف کرده است.
کمساری همچنین ازچاپ سه عنوان کتاب دیگر توسط انتشارات دادکین درمنطقه آزاد قشم تا پایان سال 99 خبر داد که قرار است در رونمایی نوروزی این انتشاراتی به علاقه مندان معرفی شود. 
به گفته وی این کتاب ها شامل«تفنگ و عروسک» به قلم ناصر ذاکری، داستانی درباره شلیک به هواپیمای ایران ایر در آب های خلیج فارس با موشک ناو وینسنس آمریکا، « آن قصر که جمشید » که دایرة المعارف باستان شناسی تخت جمشید است و توسط باستان شناس پیشکسوت اسماعیل  یغمایی تالیف شده و همچنین کتاب «اقتصاد محیط زیست» تالیف مجید رئوف مهر و دکتر زین العابدین صادقی در مراحل اولیه انتشار است.
گفتنی است مدیرمسئول انتشارات دادکین که دارای پروانه فعالیت از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم است فاطمه علی اصغر است.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو