رییس یگان حفاظت از اراضی ملی، دولتی و اجراییات سازمان منطقه آزاد قشم خبر داد؛

رفع تصرف 89.1هزارمترمربع از اراضی خالصه دولتی به ارزش 137.9میلیارد ریال در درگهان و ریگو قشم

رییس یگان حفاظت از اراضی ملی، دولتی و اجراییات سازمان منطقه آزاد قشم از رفع تصرف 89هزار و 12 مترمربع از اراضی خالصه دولتی در قالب سه قطعه زمین واقع در شهر درگهان و خارج از محدوده طرح هادی روستای ریگو قشم خبر داد و گفت: این اقدامات پس از انجام استعلامات مورد نیاز وفق دستور دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان قشم و در معیت فرماندهی انتظامی بخش شهاب، پلیس اقتصادی، یگان امداد و کلانتری درگهان فرماندهی انتظامی شهرستان قشم انجام شد.

به گزارش فرینا به نقل از خبرگزاری تسنیم، مصطفی مازندرانی  با اعلام این مطلب افزود: ارزش تقریبی این سه قطعه از اراضی خالصه دولتی رفع تصرف شده ازسوی کارشناسان امر مجموعا 137 میلیارد و 987 میلیون ریال برآورد شده است.  
وی درباره مشخصات قطعات رفع تصرف شده هم گفت: یک قطعه از این قطعات شامل قطعه ای از اراضی خالصه دولتی واقع در خارج از محدوده طرح هادی روستای ریگو، جنب جاده اصلی روستای برکه خلف به ریگو، نرسیده به سه راه ریگو - نخل گل  به مساحت 87 هزار و 470مترمربع به ارزش تقریبی 131 میلیارد و 205 میلیون ریال بوده است.
مازندرانی دو قطعه دیگراز این سه قطعه را شامل اراضی خالصه دولتی واقع در شهر درگهان مجموعا به مساحت یک هزار و 542متر مربع به ارزش تقریبی شش میلیارد و 782 میلیون ریال اعلام کرد.
به گفته رییس یگان حفاظت از اراضی ملی، دولتی و اجراییات سازمان منطقه آزاد قشم عملیات رفع تصرف این اراضی که شامل تخریب سد و بند و تخریب دیوارکشی و مستحدثات بوده از سوی ماموران این یگان بدون حادثه یا مشکلی انجام شده است. 
مازندرانی با تاکید بر تداوم این این گونه اقدامات برای احقاق حقوق مردم جزیره از حمایت های قانونی رضا صفایی دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان قشم همچنین از فرماندهی انتظامی و سایرمسئولینی که در این امر با یگان حفاظت از اراضی ملی، دولتی و اجراییات همکاری داشته اند، صمیمانه تقدیر و تشکر کرد.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو