در سال جهش تولید، صادرکننده نمونه منطقه آزاد انزلی محقق می شود:

مجتمع صنعتی تولیدی کارگاهی زیرساخت با حضور 27 برند پوشاک ایران

هلدینگ هپی لند، با حمایت این سازمان اقدام به تأسیس مجتمع صنعتی تولیدی کارگاهی زیرساخت با حضور 27 برنده پوشاک ایران می کند، مجموعه ای که به منظور حمایت از کسب و کارهای ملی و صنایع داخلی در قالب ایجاد اولین زیست بوم تخصصی صنایع پوشاک با مشارکت تولید کنندگان حوزه پوشاک، آخرین مراحل احداث خود را پشت سر می گذارد.

به گزارش فرینا، براین اساس نخستین مرکز تخصصی صنایع پوشاک ایران، با زیر بنایی بالغ بر 7000 متر مربع در 3 طبقه، در شهرک صنعتی شماره 2 منطقه آزاد انزلی، ظرفیت اشتغالزایی مستقیم برای 400 نفر را فراهم می‌کند و با تشکیل زنجیره تولید، با حضور شرکتهای طراحی،تولید انواع پوشاک و بازاریابی،الگوی جدیدی از فعالیت در صنعت پوشاک را پدید می آورد.

در مدل طراحی و در حال اجرا از سوی هلدینگ سرزمین شاد منطقه آزاد انزلی، شرکت مزبور در تمامی مراحلِ آغاز تا پایان راه اندازی، مشتمل بر الگوسازی،مشاوره چیدمان خط،برندسازی،خدمات چاپ،گل دوزی،شست،سفارش کار و خرید، خدمات دکمه و مادگی با توجه به استانداردهای ملی و بین المللی در کنار تولیدکنندگان می باشد.

 هلدینگ سرزمین شاد، به عنوان صادر کننده و کار آفرین نمونه صنعت پوشاک کشور، تاکنون موفق به دریافت گواهینامه های متنوع ملی و بین المللی شده است.

گفتنی است بهره مندی از مزایا و معافیت‌های قانونی،زیرساخت های متنوع بندری،حمل و نقلی و نزدیکی به بازارهای مصرف حوزه خزر و اوراسیا؛ موحب کاهش هزینه تمام شده و رقابتی شدن محصولات تولید-صادراتی در منطقه آزاد انزلی و نخستین زیست بوم تخصصی صنایع پوشاک، می شود.

خبرنگار منطقه آزاد انزلی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو