پاسخگویی و پیگیری درخواست مراجعان، موجب اطمینان خاطر سرمایه گذاران می شود

چهلمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه سازمان منطقه آزاد قشم با حضور حمیدرضا مومنی رییس هیات مدیره و مدیرعامل، محمدباقر سعادت عضو هیات مدیره و معاونین، مدیران و مشاوران این سازمان در محل مرکز بین المللی رشد برگزار شد.

به گزارش فرینا به نقل از خبرگزاري برنا، حمیدرضا مومنی در این جلسه اظهار کرد: موضوع تکریم ارباب رجوع، پاسخگویی و پیگیری درخواست های مراجعه کنندگان در کوتاه ترین زمان، یکی از اولویت های نظام اداری سازمان منطقه آزاد قشم است.
وی ادامه داد: در بازدیدهای سر زده ای که با هدف افزایش نظارت، احیای حقوق عامه، حفظ حقوق شهروندی و ارتقا کمی و کیفی ارائه خدمات به ارباب رجوع در مدیریت های مختلف سازمان، به صورت دوره ای صورت گرفته، شاهد افزایش کیفیت خدمات و افزایش میزان رضایتمندی مراجعان هستیم.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم تصریح کرد: راه اندازی میز خدمت در این سازمان بسیاری از مشکلات مراجعان در بخش های مختلف سازمان از جمله معاونت عمرانی، مدیریت حقوقی، املاک و سرمایه گذاری که بیشترین ارتباط را با ارباب رجوع دارند، با سرعت بیشتری برطرف خواهد کرد.
به گفته مومنی؛ جلب رضایت مردم از خدمات ارائه شده در چارچوب ضوابط و قوانین توسط مدیریت های مختلف یکی از شاخص های اصلی سنجش کارآمدی و رشد در مجموعه های سازمان منطقه آزاد قشم است که پایش مستمر آن در دستور کار قرار دارد.
وی در پایان خاطرنشان کرد: تکریم ارباب رجوع، تسهیل فرآیندها، کاهش بروکراسی و  شفاف سازی سازمانی از جمله مهمترین مواردی هستند که می توانند باعث رضایتمندی و اطمینان خاطر سرمایه گذاران جهت حضور در منطقه آزاد قشم شود.
براساس این گزارش، در ابتدای این جلسه عابدین سعادت فر معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد قشم به بیان توضیحاتی پیرامون مصوبات نشست‌های قبلی پرداخت و دستور کار چهلمین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه منطقه آزاد قشم را تشریح کرد.
در بخش دیگری از این جلسه مرتضی شیخ‌زاده معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم با ارائه آماری از ورود گردشگران در تعطیلات هفته گذشته به قشم گزارشی درباره آخرین وضعیت شیوع بیماری کرونا و شرایط بیماران مبتلا به این ویروس در جزیره ارائه کرد. 
در ادامه چهلمین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه سازمان منطقه آزاد قشم، حسین مرادی مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد قشم گزارشی پیرامون تولید محتوای خبری صورت گرفته توسط این مجموعه را تشریح نمود.
ارائه گزارشی تحت عنوان «زندگی هوشمند» توسط علی یدقار مشاور ویژه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و بیان ویژگی های جوامع انسانی و اجتماع هوشمند و پیش بینی پیرامون آینده این موضوع بخش دیگری از این جلسه بود.
همچنین مرتضی شیخ زاده معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم در ادامه گزارشی تحلیلی پیرامون مطالعات صورت گرفته توسط شرکت سویکو در حوزه های اجتماعی جزیره قشم ارائه کرد.
گفتنی است در پایان چهلمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از رویا زاهدنیا رییس دفتر ثبت شرکت ها و محمد ملامحمدی، مسوول دفتر وی آی پی معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم بابت پاسخگویی، پیگیری و ارائه خدمات شایسته به مراجعان این سازمان تقدیر کرد.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.