صادرات برندهای عطر و ادکلن قشم به کشورهای حوزه خلیج فارس

رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در ادامه بازدیدهای مستمر خود از پروژه های اقتصادی، عمرانی، خدماتی و گردشگری و... سطح جزیره قشم از محل دو مجموعه تولیدی عطر اطلس و کارن زیما بازدید کرد و از نزدیک روند اجرای این پروژه ها را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش فرینا به نقل از اخبار آزاد مناطق، حمیدرضا مومنی در این بازدید که با همراهی تعدادی از مدیران این سازمان انجام گرفت، ضمن بررسی ظرفیت های موجود و سرعت پیشرفت این پروژه، دستورات لازم را جهت رفع برخی مشکلات برای تسریع در روند اجرایی و آغاز بهره برداری این دو کارخانه صادر کرد.
سازمان منطقه آزاد قشم تمام تلاش خود را برای کمک به تولیدکنندگان با کاهش هزینه های ورود مواد اولیه و سرعت بخشیدن به تخلیه و بارگیری کالای آنان و همچنین تسهیل در روند صادرات محصولات تولید شده در این منطقه را در دستور کار قرار داده است. موفقیت واحدهای تولیدی به ویژه در بخش صادرات با هدف رقابت با محصولات مشابه تولید شده توسط سایر کشورها در عمل می تواند به بالا بردن کیفیت کالا، بسته بندی شکیل و تحویل به موقع محصولات بستگی دارد.
برنامه ریزی جهت احداث خطوط تولید و کارخانه عطر و ادکلن باکیفیت بالا و همکاری برندهای معتبر جهانی با نگاهی به بازارهای هدف صادراتی در میان کشورهای حوزه خلیج فارس یکی از برنامه های پیش بینی شده توسط سازمان منطقه آزاد قشم در سال جهش تولید است که با راه اندازی این دو مجموعه می توان در این مسیر گام برداشت.
براساس این گزارش، کارخانه «عطر اطلس قشم» با سرمایه گذاری بیش از 500 میلیارد ریال، شرایط اشتغال 27 نفر نیروی کار به صورت مستقیم را در مرحله نخست فعالیت خود فراهم کرده است. 30 برند تولید شده توسط این مجموعه علاوه بر عرضه به سرزمین اصلی به بازار کشورهای امارات، عراق، کویت و ... صادر می شود و از این طریق به ارزآوری برای اقتصاد کشور کمک می کنند.
همچنین شرکت «کارن زیما قشم» با سرمایه گذاری بالغ بر 400 میلیارد ریال در حوزه تولید انواع شامپو، کرم و محصولات دارویی، بهداشتی و آرایشی مشغول فعالیت است. این مجموعه تولیدی در فاز اول بهره برداری خود برای 22 نفر نیروی کار به صورت مستقیم اشتغال ایجاد خواهد کرد.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو