5 / با حضور مشاور رئیس جمهور | عملیات اجرایی دو طرح عمرانی در شرکت آب و برق کیش آغاز شد

با حضور مشاور رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، عملیات نصب یک دستگاه جدید آب شیرین کن تقطیری و عملیات اجرایی ایجاد ایستگاه گاز در شرکت آب و برق کیش آغاز شد.

به گزارش فرینا، امروز (پنجشنبه 21 اسفندماه)، با حضور «حمیدرضا مومنی»، «جعفرآهنگران» سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش و معاونان و مدیران این سازمان و دبیرخانه شورایعالی، عملیات اجرایی طرح تولید آب شیرین به ظرفیت 2500 متر مکعب با نصب یک دستگاه جدید آب شیرین کن تقطیری و همچنین  ایجاد ایستگاه گاز درشرکت آب و برق کیش آغاز شد.

براساس این گزارش در راستای نیاز و لزوم افزایش ظرفیت تولید آب جزیره کیش خرید یک واحد آب شیرین کن تقطیری و کلنگ زنی عملیات اجرایی طرح تولید آب شیرین به ظرفیت 2500 متر مکعب در دستور کار این شرکت قرار  گرفته بودکه همزمان با عید سعید مبعث اجرایی شد.

همچنین با توجه به لزوم تامین گاز مورد نیاز واحدهای جدید تولید برق در شرکت آب و برق کیش خرید اسکید گاز و احداث فونداسیون ایستگاه گاز طرح دیگری بود که با حضور مشاور رئیس جمهور عملیات اجرایی آن آغاز شد.

لازم به ذکر است؛ با نصب این آب شیرین کن بیش از 10 درصد به ظرفیت تولید آب شیرین جزیره اضافه شد.

همچنین با نصب این اسکید گاز و در صورت افزایش ظرفیت گاز ورودی به جزیره امکان نصب واحدهای جدید تولید برق مهیا خواهد شد.

گفتنی است؛ مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و هیات همراه، امروز پنجشنبه (21 اسفندماه) به منظور بازدید از چند پروژه سرمایه گذاری و عمرانی به این جزیره سفر کردند.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو