امام جمعه جدید «منطقه آزاد ارس» معرفی شد

با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، امام جمعه جدید منطقه آزاد ارس و جلفا معرفی شد.

به گزارش فرینا، در این مراسم که با حضور حجت‌الاسلام‌ و المسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس امام جمعه جدید منطقه آزاد ارس و شهر جلفا معرفی شد.

در این مراسم که در محوطه باز سازمان منطقه آزاد ارس برگزار شد، حجت‌الاسلام اسماعیل هادوی به عنوان امام جمعه جدید شهر جلفا انتخاب و معرفی شد.

گفتنی است؛ در این مراسم نماینده مردم استان در مجلس خبرگان، مدیر دفتر نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه، فرمانده پدافند هوایی ارتش، فرمانده سپاه و فرمانده مرزبانی آذربایجان شرقی، امام جمعه و فرماندار مرند، فرماندار شهرستان جلفا، اعضای شورای تامین شهرستان جلفا و تعدادی از سرمایه‌گذاران ارس حضور داشتند.

هادوی، پیش از این امام جمعه شهر یامچی بود که بعد از رفتن سنجری به جلفا منتقل شد.

حجت‌الاسلام سالار سنجری هم  به عنوان امام جمعه جدید شهرستان چهاردانگه استان تهران منصوب شد.

حجت‌الاسلام سنجری از مهرماه سال 1396 به امامت جمعه جلفا منصوب شد که در سوابق خود، استاد حوزه و دانشگاه، مشاوری فرهنگی سپاه عاشورا و نمایندگی آستان قدس رضوی در شهرستان مرند را در کارنامه خود داشت و هفته پیش به عنوان امام جمعه جدید چهاردانگه معرفی شد.

لیلا سلیمانی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.