برخی اقدامات مسئولین موجب مانع زایی است

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس گفت: برخی از اقدامات انجام گرفته بر خلاف شعار سال به جای مانع زدایی موجب مانع زایی شده است.

به گزارش فرینا، محسن نریمان در مراسم تکریم و معارفه امام جمعه منطقه آزاد ارس گفت: برخی تصمیمات گرفته شده در همین ابتدای سال برخلاف شعار سال به جای رفع موانع موجب مانع زایی شده است و باید خیلی تلاش کنیم تا زمینه را برای تولید هموار کنیم.
نریمان ضمن تشکر از زحمات حجت الاسلام والمسلمین سنجری در دوران خدمتشان در ارس گفت: وی در راستای رونق و رشد منطقه آزاد ارس و رفع مشکلات ارسوندان همکاری ارزشمند و تاثیر بسزایی داشت.
نریمان ضمن خوش آمد گویی به امام جمعه جدید منطقه آزاد ارس گفت: امیدوارم حضور ایشان نیز همانند امام جمعه پیشین، زمینه‌ساز اعتلا و رشد ارس باشد و نقدها را در جهت رفع موانع و مشکلات به ما انتقال دهند.
وی در پایان ضمن تشکر از حضور نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در منطقه آزاد ارس گفت: حضور حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم در ارس همیشه مایه افتخار و موجبات خیر و برکت بوده است.
گفتنی است؛ روز گذشته طی مراسمی با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام اسماعیل هادوی به عنوان امام جمعه جدید منطقه آزاد ارس و شهر جلفا انتخاب و معرفی شد و حجت‌الاسلام سالار سنجری هم به عنوان امام جمعه جدید شهرستان چهاردانگه استان تهران منصوب شد.

خبرنگار منطقه آزاد ارس امتیاز به خبر :