مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس:

بخش عظیم تحقق شعار تولید و پشتیبانی‌ها بر دوش کارگران است

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس گفت: در همه دوره ها کارگران نقش اول در تولید و توسعه داشته و امروز هم بخش عظیم تحقق شعار تولید و پشتیبانی‌ها بر دوش کارگران است

به گرارش فرینا، حسن خلج طهرانی به مناسبت روز کارگر و قدردانی از کارگران افزود: روز کارگر یادآور تلاش سربازان خط مقدم جبهه سازندگی کشور است که در جبهه اقتصاد و سنگر کار، یکی از حساس‌ترین اهرم‌های رشد و توسعه اقتصادی یعنی تولید در دست آن‌ها است.
خلج طهرانی بیان داشت: اعتقاد قلبی من اینست که در هر عرصه ای که کارگری قدم بگذارد آن جغرافیا مقدس می‌شود. زیرا کسب روزی حلال یکی از فضائلی است که دین اسلام تاکید بسیاری بر آن داشته و نزد خدای متعال نیز بسیار شرافتمندانه است. 
وی اظهارداشت: کارگران قشری بوده که بی‌عذر و بهانه، سخت‌ترین کارها را با کمترین چشمداشت انجام می‌دهند و روز کارگر فرصت مغتنمی است تا به این بهانه از زحمتکش‌ترین قشر جامعه قدردانی کنیم.
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس بیان داشت: هر ساله در چنین روزهایی مسئولان تلاش می‌کنند از مقام والای کارگران به عنوان نماد واقعی کار و دانش تکریم کنند. 

خلج طهرانی در پایان از همه تلاش‌های باارزش کارگران که همواره با بازوان توانمند و فکر خلاق خود در سنگرهای تولید و خدمات، گردش چرخ‌های اقتصادی کشور به دست آن‌ها است، قدردانی کرد.

منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس با دارا بودن اسکله اختصاصی مجهزبه نوارمتحرک تخلیه و بارگیری به طول 32 کیلومتر به عنوان قطب تولید فولاد، آلومینیوم و فلز روی با جذب چهار میلیارد دلار سرمایه گذاری در یک دهه گذشته و ایجاد اشتغال پایدار برای 11 هزارو 500 نفر در 13 کیلومتری غرب شهر بندرعباس قرار دارد.

فراهم آوردن شرایط  جذب سرمایه‌گذار داخلی و خارجی و هدایت آنان در جهت احداث واحدهای صنعتی و معدنی انرژی بر و فرآوری مواد معدنی و همچنین رشد توسعه اقتصادی، افزایش فرصت‌های شغلی، افزایش و توسعه فنآوری های جدید حوزه تولید، مهارت‌های مدیریتی، ارتقای کیفیت تولیدات و افزایش توان صادرات به منظور رقابت در بازارهای جهانی ازجمله مهم‌ترین اهداف ترسیم شده این منطقه است.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو