در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی سازمان منطقه آزاد قشم؛

13 باب خانه معلم در روستاهای جزیره قشم احداث می شود

مدیر امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم، از آغاز عملیات اجرایی 13 باب خانه معلم در روستاهای جزیره در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی سازمان منطقه آزاد قشم در دولت تدبیر و امید خبرداد.

به گزارش فرینا به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم ، فرج طهماسبی، با اعلام این خبر گفت: این خانه ها به منظور جذب معلمان مجرب و استفاده از تجربه های آنها برای ارتقای آگاهی دانش آموزان جزیره، توسط سازمان درحال ساخت است و پس از اتمام در اختیار آموزش و پرورش قرار شهرستان قرار خواهد گرفت.
وی ادامه داد: در همین راستا 4 خانه در سوزا و طبل ( هرکدام 2 باب ) و 9 خانه در روستاهای گربدان، سلخ، سهیلی، گورزین، دیرستان، پی پشت، زینبی، توریان و مسن ( هرکدام یک باب ) در دست اجراست که یک خانه در شهر سوزا و یک خانه در روستای سهیلی به اتمام رسیده و بقیه نیز با پیشرفت فیزیکی 50 درصد در دست اجرا می باشند.
مدیر امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم با اشاره به اهتمام سازمان به منظور ارتقای فضاها و زیرساخت های آموزشی جزیره قشم، افزود: احداث سه مدرسه در روستاهای جزیره در دولت تدبیر و امید نشان از عزم جدی این سازمان برای توسعه فضاهای آموزشی دارد.
طهماسبی اظهار کرد: دبیرستان دخترانه 9 کلاسه در گیاهدان هم اکنون در حال احداث است و مدرسه راهنمایی 3 کلاسه در روستای چاهوی شرقی و مدرسه ابتدایی 2 کلاسه در کردوا از جمله مدارسی هستند که توسط سازمان ساخته شدند.
وی احداث و تعمیر کلاس های آموزشی، آزمایشگاه، نمازخانه و سرویس بهداشتی در مدارس روستاهای طولا، دفاری، شیب دراز، مرادی، چاهوی غربی، هفت رنگو، سلخ، خالدین، طبل و سوزا را از دیگر اقدامات سازمان منطقه آزاد برای ارتقا، بهسازی و ساماندهی فضاهای آموزشی برشمرد.
مدیر امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم ادامه داد: محوطه سازی و احداث سایبان در 11 مدرسه در روستاهای زیرانگ، سرریگ، دیرستان، سهیلی، باسعیدو، سلخ، ملکی و طبل به مساحت 10 هزار متر مربع نیز انجام شده است.
طهماسبی اظهار امیدواری کرد با ادامه روند بهسازی زیرساخت های آموزشی هر ساله شاهد افزایش ورود دانش آموزان به عنوان آینده سازان جزیره پهناور قشم، با رتبه های بالا به دانشگاه های درجه یک کشور باشیم.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.