تصویب93 طرح سرمایه گذاری به ارزش 64 هزار میلیارد ریال در کمیسیون اقتصادی ارس

معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد ارس از تصویب 93 طرح سرمایه گذاری با ارزشی بالغ بر 64 هزار میلیارد ریال در کمیسیون اقتصادی این سازمان در طول سال گذشته خبر داد.

 به گزارش فرینا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد ارس، صفر شاسفند ضمن اعلام این خبر گفت: در طول یک سال گذشته 93 طرح سرمایه گذاری داخلی و خارجی در کمیسیون های اقتصادی این سازمان مصوب شد که میزان سرمایه گذاری این طرح ها 64 هزار و 312 میلیارد ریال می باشد.

 شاسفند با اشاره به اینکه طرح های مصوبه در حوزه صنعتی، کشاورزی، خدماتی و فرهنگی تفریحی می باشد افزود: از میان طرح های مصوب، 74 طرح صنعتی با سرمایه گذاری 38 هزار و 173 میلیارد ریال، 13 طرح کشاورزی با میزان سرمایه گذاری 25 هزار و 841 میلیارد ریال، 5 طرح خدماتی با میزان سرمایه 275 میلیارد ریال و یک طرح فرهنگی تفریحی با اعتبار 23 میلیارد ریال، مجموع 93 طرح مصوب شده ارس را درسال 99 تشکیل می دهد.

 وی اضافه کرد: در طول سال گذشته 36 جلسه کمیسیون اقتصادی در سازمان منطقه آزاد ارس تشکیل شده است.

 گفتنی است تصمیم گیری در خصوص مشخصات فنی و برنامه زمانبندی طرح، تصویب اولویت ها و ظرفیت های سرمایه گذاری و همچنین طرح های سرمایه گذاری در منطقه و تعیین و تصویب مکان، متراژ و زمین مناسب جهت اجرای هر گونه طرح سرمایه گذاری برای متقاضیان، از مهم ترین وظایف کمیسیون اقتصادی سازمان منطقه آزاد ارس می باشد.

 

 

 

خبرنگار منطقه آزاد ارس امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو