در پیام مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم به مناسبت روز جهانی قدس تاکید شد

تداوم اتحاد مسلمانان برای باز پس گیری قدس شریف به یک ضرورت جهانی تبدیل شده است

رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با انتشار پیامی به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس با نام بردن از این روز به عنوان یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی و یادگار ماندگار امام خمینی(ره) رهبر کبیر این انقلاب، بر ضرورت حفظ این یادگار برای رسیدن به اهداف امام خمینی(ره) از جمله رهایی قدس شریف تاکید کرد.

به گزارش فرینا به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه ازاد قشم، علی درویش پور در این پیام انتخاب آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و دادن فراخوان جهانی برای راهپیمایی مسلمانان برعلیه سیاست های اسرائیل و آمریکا را یک انتخاب هوشمندانه از سوی امام خمینی(ره) برای نیل به این هدف دانست .
متن این پیام به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
روز جهانی قدس روز حمایت از مظلومیت مردم قهرمان فلسطین است که پس از گذشت چندین دهه از اشغال سرزمین شان توسط رژیم صهیونیستی و بی توجهی مجامع جهانی نسبت به این ظلم آشکار، سرانجام توسط امام خمینی (ره) به عنوان زبان گویای مظلومان جهان در نخستین سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان با عنوان روز جهانی قدس با هدف حمایت از قبله نخست مسلمانان و مردم مظلوم فلسطین اعلام شد.
انتخاب این روز و دادن فراخوان جهانی برای راهپیمایی مسلمانان برعلیه سیاست های اسرائیل و آمریکا، یک انتخاب هوشمندانه بوده، چرا که  تداوم اتحاد مسلمانان برای بازپس گیری قبله اول مسلمانان از دست صهیونیست ها را به یک ضرورت جهانی تبدیل کرده است.
روز قدس یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی و یادگار ماندگار امام خمینی(ره) رهبر کبیر این انقلاب است و ضرورت دارد که این یادگار حفظ شود و به تعبیر رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی) این حرکت عظیم در دنیای اسلام روز به روز جا افتاده‌تر شده و گسترش بیشتری پیدا کرده است.
امسال هم مانند سال گذشته به دلیل تداوم شیوع ویروس کرونا و طرح فاصله گذاری اجتماعی، راهپیمایی سراسری روز قدس برگزار نمی‌شود اما ما در فضای مجازی شاهد فریاد انزجار ملت های مسلمان از صهیونیست ها و حامیان آنها در جای جای دنیا از جمله جزیره قشم خواهیم بود.
اینجانب با آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه مردم شریف و عزیز قشم، چه شیعه و چه اهل سنت از آنها  دعوت می‌‌کنم که همگام با همه ملت های آزادی خواه دنیا درحمایت از ملت مظلوم فلسطین  در روز جهانی قدس به طرق مختلف فریاد آزادی قدس شریف را سر دهند.
علی درویش پور
رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو