مشاور رییس جمهور:

عمده‌‎ترین مشکلات واحدهای تولیدی مناطق آزاد در حوزه بانکی است

مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور گفت: براساس بازدیدهای انجام شده عمده ‎‎ترین مشکلات واحدهای تولیدی مستقر در مناطق آزاد در حوزه بانکی است.

به گزارش فرینا، حمیدرضا مومنی در حاشیه سفر و بازدید از واحدهای تولیدی منطقه آزاد ماکو در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: بیشتر واحدهای تولیدی در مسائل مشترک مشکلات داشتند که تلاش می کنیم این مشکلات را رفع کنیم.

مومنی افزود: از جمله عمده ترین مشکلات این واحدها در حوزه بانکی و شامل نیاز به سرمایه در گردش است که پیگیری های لازم در این خصوص انجام خواهد شد.

او ادامه داد: حوزه دیگر مشکلات این واحدها بحث موانعی است توسط برخی دستگاه ها ایجاد شده و نیاز به پیگیری های لازم در این زمینه وجود دارد.

مشاور رییس جمهوری و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور، موانع موجود در تامین مواد اولیه، واردات، ترانزیت، تولید مجدد و مالیات ارزش افزوده را از دیگر مشکلات این واحدها دانست و افزود: تمامی تلاش خودمان را برای حل این مشکلات بکار خواهیم بست تا با رفع این موانع واحدهای تولیدی با ظرفیت کامل به تولید بپردازند.

«حمیدرضا مومنی» در این سفر 2 روزه از پروژه سد کرم آباد، روند احداث مدارس در دست احداث منطقه، پروژه احداث شبکه آبیاری تحت فشار و ایستگاه ایستگاه پمپاژ اراضی 2090 هکتاری بانک زمین بازدید می کند.

همچنین در دومین روز از سفر دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی به منطقه آزاد ماکو، نشستی نیز با حضور ائمه جمعه شهرستان های منطقه ماکو، شوط و پلدشت برگزار شد.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :