2 واحد تولید عطر و لوازم آرایشی بهداشتی توسط رییس جمهور افتتاح می شود؛

صادرات برند قشم به بازارهای هدف

2 طرح تولیدی و صنعتی در منطقه آزاد قشم با اعتباری بیش از 630 میلیارد ریال و اشتغال‌زایی برای 45 نفر روز پنجشنبه (23 اردیبهشت‌ماه) توسط رییس جمهوری به‌صورت ویدیو کنفرانسی افتتاح می‌شود.

به گزارش فرینا به نقل از خبرگزاری برنا، این 2 طرح صنعتی در حوزه تولید عطر، اودکلن و بسته‌بندی لوازم آرایشی و بهداشتی در راستای ایجاد محصولات صادرات محور تحت برندهای جدید جهت حضور در بازارهای منطقه و کمک به ارزآوری کشور به بهره برداری می رسند.
این پروژه ها در مجموع با سرمایه‌گذاری 630 میلیارد ریالی انجام شده از سوی بخش خصوصی و با حمایت سازمان منطقه آزاد قشم فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.
شرکت کارن زیما قشم تولیدکننده انواع محصولات آرایشی و بهداشتی با ظرفیت سالانه 24 تُن عطر و اودکلن و بسته‌بندی 45 تُن شامپو و سایر محصولات از این نوع، با سرمایه‌گذاری 280 میلیارد ریال برای 15 نفر فرصت شغلی به‌صورت مستقیم ایجاد خواهد کرد.
همچنین شرکت عطر اطلس قشم تولیدکننده انواع عطر و اودکلن با ظرفیت تولید سالانه 45 تُن انواع عطر و اودکلن و با سرمایه‌گذاری 350 میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد که برای 30 نفر فرصت اشتغال به همراه خواهد داشت.
گفتنی است، پنجشنبه 23 اردیبهشت‌ماه 1400، در جلسه ویدیو کنفرانسی با حضور رییس جمهور، 10 پروژه منطقه آزاد قشم با سرمایه‌گذاری ارزی بیش از 21 میلیون دلار و 4 هزار و 10 میلیارد ریال در حوزه‌های مختلف تولیدی، شیلاتی، خدماتی و گردشگری افتتاح می‌شود.
یادآور می‌شود، منطقه آزاد قشم پیش‌ازاین در سه مرحله از افتتاح‌های ریاست جمهوری در دولت تدبیر و امید با 53 پروژه به اعتبار ریالی 60 هزار و 660 میلیاردی و ارزی 340 میلیون یورو و 260 میلیون دلاری در دو بخش دولتی و خصوصی حضورداشته است.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو