امام جمعه اهل سنت کیش:

انتخابات پرشور ستون اصلی اقتدار نظام و قدرتمندی دولت است

امام جمعه اهل سنت کیش گفت: انتخابات پرشور ستون اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی و افزایش دهنده قدرت دیپلماسی دولت منتخب آینده در عرصه بین المللی است.

به گزارش فرینا به نقل از اقتصاد کیش، شیخ یعقوب شمس با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران توسط همه مردم ایران به ثمر رسیده است اظهار داشت: این مردم برای انقلاب اسلامی جان و مال خود را فدا کردند و باید به منظور تداوم این پشتیبانی باید سرنوشت آن را به دست خودشان تعیین کنند.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از افراد و دشمنان نظام و انقلاب اسلامی ساز ناامیدی در گوش مردم می خوانند افزود: اکنون نیز عده ای درصدد خدشته دار کردن این انتخابات هستند و مشغول تشویق مردم برای عدم شرکت هستند.

امام جمعه اهل سنت کیش اضافه کرد: این با زیر سوال بردن عملکرد نظام مقدس جمهوری اسلامی در رسانه های خارجی و فضای مجازی به دنبال ناامید کردن مردم هستند اما باید توجه داشت در این بین شرکت نکردن در انتخابات آب ریختن به آسیاب دشمن است.

وی در خصوص شرایط منتخبان مردم انتخابات 1400 گفت: یکی از ویژگی های بسیار مهم کسی که می خواهد در هر سطحی مسوولیتی به عهد بگیرد متعهد بودن به دین، خدمتگزاری و دلسوزی برای مردم است که در این صورت منتخب منافع کشور را به منافع شخصی و حزبی خودش ترجیح می دهد.

شیخ شمس گفت: : انتخابات 28 خردادماه 1400 نسبت به سایر انتخابات از حساسیت بیشتری برخوردار است و مشارکت حداکثری مردم می تواند دشمنان نظام جمهوری اسلامی را مایوس کند ، چرا که امروز دشمنان چشم به این رویداد بزرگ سیاسی در ایران دوختند.

28 خرداد 1400 سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به صورت همزمان با برگزار می‌شود؛ در این دوره از انتخابات مردم جزیره کیش علاوه بر انتخاب رییس جممهوری، پنج عضو شورای شهر و 6 عضو شورای اسلامی روستاها در جزیره لاوان و هندورابی را راهی پارلمان‌ محلی می کنند.

لیلا سلیمانی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.