مشاور رییس جمهور در پیامی درگذشت «مهندس اکبر ترکان» را تسلیت گفت

  • يکشنبه 26 ارديبهشت 1400 - 12:28
  • خبر ویژه
  • 0 دیدگاه
مشاور رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی در پیامی درگذشت «مهندس اکبر ترکان» را به خانواده معزز وی تسلیت گفت.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، «حمیدرضا مومنی» در متن این پیام آورده است؛ 

کل من علیها فان و یبقی وجه ربک ذوالجلال و الاکرام

خانواده محترم ترکان 


غم غریب و بزرگی است؛ 
از دست رفتن مردی که سالها برای اعتلای نام و عزت ایران تلاش بی وقفه نمود. 

جناب آقای مهندس «اکبر ترکان» نمونه بارزی از یک مدیر اخلاق مدار و قانونمند بود. بی تردید او را می توان الگوی تخصص، پاکدستی، توانمندی و تجربه در عرصه مدیریت کشور معرفی کرد. 

بیش از چهاردهه تلاش او برای پیشرفت، توسعه و آبادانی کشور علی الخصوص مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی کشور هیچ گاه از اذهان متولیان این مناطق و نیز فعالین اقتصادی، شهروندان، بومیان و ساکنان این مناطق زدوده نخواهد شد. نام او در لوح تاریخ مناطق آزاد کشور حک و ماندگار است. 

برای او که تمام هم و غم اش پیروی از مشی درستکاری و راستگویی، وفای به عهد و امانتداری بود رحمت و مغفرت الهی و برای خانواده معزز و داغدار «ترکان» صبر و شکیبایی از خداوند متعال مسئلت دارم.  

گفتنی است؛ «مهندس اکبر ترکان» از سال 92 تا 96، مسئولیت مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی را برعهده داشت.
 

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :