برنامه‌های روز جهانی موزه و هفته میراث فرهنگی چابهار اعلام شد

مدیر گردشگری سازمان منطقه آزاد چابهار با اشاره به شعار امسالِ روز جهانی موزه‌ها «آینده موزه ها؛ بازتوانی و بازاندیشی» از برگزاری هفت ویژه برنامه تخصصی ویژه هفته موزه و میراث فرهنگی در این منطقه خبر داد.

به گزارش فرینا به نقل از ایرنا، عدنان حسینی اظهار داشت: وبینار تخصصی و کارگاه‌های آموزشی شماره یک به صورت مجازی در تاریخ 29 اردیبهشت‌ماه جاری برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: وبینارهای تخصصی و کارگاه‌های آموزشی شماره 2 و سه نیز همزمان در ساعت 20 تا 21:30 دقیقه شامگاه یکم خردادماه برگزار خواهد شد.

به گفته مدیر گردشگری سازمان منطقه آزاد چابهار، ویژه برنامه تولید محتوا و معرفی «مجازی» آثار تاریخی و میراث فرهنگی، طبیعی و گردشگری چابهار ساعت 9 صبح تا یازده یکم خردادماه اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه برنامه پاکسازی محوطه آثار تاریخی و باستانی چابهار را در تاریخ چهارم خردادماه برگزار می‌کنیم بیان داشت: ساعت اجرای این برنامه هم هشت صبح تا یازده تعیین شده است.

حسینی پنجم خردادماه را برای برپایی برنامه تجلیل ازخادمان و حافظان میراث فرهنگی اعلام کرد و از برگزاری این برنامه در ساعت 9 تا یازده صبح خبر داد.

به گفته وی، ویژه برنامه برگزاری جشنواره عکاسی از جاذبه‌های گردشگری، آثار تاریخی و مردم شناسی هم ساعت 9 صبح تا 13 ظهر پنجم خردادماه جاری در منطقه آزاد چابهار برگزار خواهد شد.

بدیهی است جزئیات هرکدام از این برنامه‌ها و نحوه ثبت‌نام داوطلبان و علاقه‌مندان در خبرهای بعدی به صورت جداگانه به اطلاع مردم خواهد رسید.

روز جهانی موزه و هفته میراث فرهنگی 28 اردیبهشت‌ماه آغاز می‌شود.

خبرنگار منطقه آزاد چابهار امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو