صدور 200 سند گواهی مبدا کالاهای صادراتی به مقصد اوراسیا و ترکیه از ارس

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری و توسعه ارس از صدور 200 سند گواهی مبدا کالاهای صادراتی به مقصد اوراسیا و ترکیه از منطقه آزاد ارس خبر داد .

به گزارش فرینا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد ارس، الهویردی عظیمی با اعلام این خبر افزود : در سه ماه گذشته شرکت سرمایه گذاری توسعه ارس و نمایندگی اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی تبریز 200 سند گواهی مبدا کالاهای صادراتی به مقصد کشورهای اوراسیا و ترکیه صادر کرده است .
عظیمی گفت : براساس تفاهم نامه سازمان منطقه آزاد ارس با اتاق بازرگانی صنایع ، معادن و کشاورزی تبریز جهت تسهیل در امورات و خدمت رسانی موثرتر برای فعالین، نمایندگی اتاق بازرگانی تبریز به متولی گری شرکت سرمایه گذاری و توسعه ارس دراین منطقه شروع به کار نموده است و نمایندگی مذکور با فعال نمودن دفاتر درمحدوده جلفا و نودوز نسبت به انجام خدمات صدور گواهی مبداء کالاهای صادراتی اقدام نموده و در آینده نزدیک صدور و تمدید کارت بازرگانی درارس انجام خواهد گرفت .
وی با اشاره به رویکرد اصلی این شرکت در ارایه خدمات به فعالین اقتصادی، ایجاد درآمد پایدار در راستای تسهیل فرایندها گفت : شرکت سرمایه گذاری ارس تلاش می کند به تمامی نیازهای فعالین اقتصادی در سامانه های الکترونیکی مرتبط پاسخ دهد و فعالین اقتصادی می توانند جهت دریافت این خدمات به شرکت مراجعه کنند .
مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری ارس انجام ارائه خدمات در حوزه سرمایه گذاری و ارائه خدمات معاملاتی و بیمه ای برای فعالین اقتصادی را از دیگر اقدامات این شرکت عنوان کرد و افزود: این شرکت آمادگی دارد درکنار ارایه خدمات سرمایه گذاری به سرمایه گذاران در طرح های مختلف سرمایه گذاری نیز مشارکت نماید وهم اکنون با مطالعه و بررسی چندین طرح سرمایه گذاری درآینده نزدیک اقدام به اجرائی نمودن آنها خواهد نمود .
عظیمی با اشاره به اهمیت محدوده نوردوز منطقه آزاد ارس بعنوان تنها مرز زمینی مرنبط با کشورهای عضو اتحادیه اوراسیا گفت : در راستای ایجاد زیر ساخت های ترانزیت پروژه پارکینگ و محوطه تخلیه و بارگیری نوردوز با پیشرفت 50 درصدی در محدوده نوردوز ارس با اعتبار سه میلیارد تومان در حال اجرای می باشد.
 الهویردی عظیمی افزود : براساس برنامه ریزی های صورت گرفته این پروژه که درآن علاوه بر امکانات تخلیه و بار گیری ، خدمات رفاهی نیز برای رانندگان فراهم خواهد شد تا پایان خرداد ماه آماده سازی و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

خبرنگار منطقه آزاد ارس امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو