مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در آیین کلنگ زنی بلوار طولا مطرح کرد؛

بهبود وضعیت زیرساخت های عمرانی و جاده ای یکی از اولویت های سازمان برای رسیدن به توسعه پایدار است

آیین کلنگ زنی پروژه عمرانی احداث بلوار روستای طولا با حضور رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، امام جمعه اهل سنت شهرستان قشم، فرماندار شهرستان و جمعی از معاونان و مدیران سازمان منطقه آزاد قشم برگزار شد.

به گزارش فرینا به نقل از خبرگزاری خبرآنلاین، علی درویش پور در این مراسم اظهار کرد: این پروژه عمرانی در ادامه طرح های توسعه ای روستای طولا با هدف کاهش حوادث جاده ای و ارائه خدمات بهتر به ساکنان اجرایی می شود.
وی ادامه داد: پروژه عمرانی بلوار طولا به عنوان یکی از نقاط جمعیتی حایز اهمیت و قطب های صنعتی جزیره، می تواند زمینه ساز ارائه خدمات بهتر به ساکنان، سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی باشد.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم تاکید کرد: این پروژه باید در کوتاه ترین زمان ممکن و باکیفیت و استاندارد مناسبت آماده بهره برداری و ارائه خدمات شود.
به گفته درویش پور؛ بهبود وضعیت زیرساخت ها بویژه زیرساخت های عمرانی و جاده ای، یکی از اولویت های اصلی سازمان منطقه آزاد قشم برای رسیدن به توسعه متوازن و پایدار در جزیره است.
وی در پایان ابراز امیدواری کرد: با احداث بلوار طولا ، شاهد کاهش حوادث جاده ای و بهبود خدمات دهی به سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی حاضر در شهرک صنعتی طولا باشیم.
براساس این گزارش، پروژه عمرانی بلوار طولا به طول 2.5 کیلومتر و عرض متغیر 40 – 72 متر با اعتباری بالغ بر 490 میلیارد ریال حدفاصل میدان ورودی طولا تا میدان صنایع احداث می شود. همچنین احداث کانال دفع آب های سطحی، تجهیزات روشنایی این محور، فضای سبز، ریفیوژ، چند دهنه پل و سایر ابنیه فنی نیز در این پروژه عمرانی پیش بینی شده است.
گفتنی است در مراسم کلنگ زنی پروژه بلوار طولا، علی درویش پور رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، شیخ عبدالرحیم خطیب امام جمعه اهل سنت شهرستان قشم، علیرضا نصری فرماندار شهرستان قشم به همراه جمعی از معاونان و مدیران سازمان منطقه آزاد قشم و مسئولان محلی حضور داشتند.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.