رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در دیدار با فعالان اقتصادی شهر درگهان تأکید کرد؛

جریان سازی فعالیت‌های جزیره بر بستر گردشگری

رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم بر لزوم جریان سازی و نگاه ویژه همه فعالان جزیره با توجه به ظرفیت گردشگری منطقه، تأکید کرد.

به گزارش فرینا به نقل از خبرگزاری برنا، علی درویش پور در دیدار با فعالان اقتصادی و معتمدان شهر درگهان اظهار داشت: تبدیل‌شدن قشم به مقصد نخست گردشگری ایران، هدف اصلی و اولویت ما است و حضور و همراهی همه فعالان و مردم جزیره برای تحقق این خواسته، لازم است.
وی با اشاره به این مطلب که جاذبه‌های بکر و طبیعی قشم در دنیا بی‌همتاست افزود: مهمان‌نوازی مردم جنوب شهرت نیکی دارد و قشم دراین‌بین سرآمد است و این دو ظرفیت در کنار هم می‌تواند جزیره را به بهترین برند گردشگری کشور تبدیل کند.
درویش پور بر لزوم جریان سازی کارکردهای جزیره در تمامی بخش‌های دولتی و خصوصی با نگاه به صنعت گردشگری تأکید کرد و گفت: رونق گردشگری در جذب سرمایه‌گذاران و توسعه سایر ظرفیت‌های قشم ازجمله صنایع شیلاتی، نفت، گاز، انرژی و تجارت نیز نقش قابل‌توجهی دارد.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم ادامه داد: مساحت جزیره معادل چندین کشور مستقل است و به لحاظ توان گردشگری، قابلیت رقابت با برترین نقاط دنیا را دارد، این پتانسیل با تبدیل کردن  قشم به یک برند گردشگری، اشتغال‌زایی و درآمد پایدار را در منطقه محقق می‌کند.
وی همچنین بر تداوم سیاست‌گذاری منطقه آزاد قشم بر اساس طرح جامع و تفصیلی خبر داد و عنوان داشت: توسعه زیرساخت‌های خدماتی، رفاهی، حمل‌ونقلی و سایر فعالیت‌ها بر اساس این طرح و با اولویت تبدیل‌شدن قشم به مقصد نخست گردشگری کشور ادامه خواهد یافت.
درویش پور در پایان  روحیه همدلی و انسجام کاری در بین فعالان اجتماعی و اقتصادی درگهان را سبب‌ساز تداوم توسعه شهری در این منطقه دانست و گفت: یکی از مزیت‌های ارزنده قشم،  اتحاد بین شیعه و سنی و گسترش آن بین شهرها، روستاها و اقوام مختلف ساکن در این جزیره است.
گفتنی است، علی درویش پور، رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در سالن کنفرانس مدیریت امور درگهان، باهدف آشنایی بیشتر با ظرفیت‌های این شهر تجاری، با فعالان اقتصادی درگهان دیدار کرد.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو