با حضور «حمیدرضا مومنی» مشاور رییس جمهور؛

برگزاري نشست آتی مدیران عامل سازمان های مناطق آزاد در جزیره قشم

مشاور رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی به منظور بازدید از پروژه های زیرساختی، نفت و انرژی و همچنین حضور در نشست مدیران عامل سازمان های مناطق آزاد کشور، چهارشنبه (29اردیبهشت ماه) به منطقه آزاد قشم سفر می کند. این پانزدهمین سفر «حمیدرضا مومنی» به مناطق آزاد و ویژه اقتصادی از زمان انتصاب وی برای رسیدگی به امور این مناطق و دیدار بی واسطه با فعالان اقتصادی و سرمایه گذاران مناطق با هدف پشتیبانی و مانع‌زدایی از روند تولید و سرمایه گذاری است.

به گزارش پایگاه خبری فرینا، قرار است در نشست شورای مدیران عامل سازمان های مناطق آزاد در روز چهارشنبه به میزبانی منطقه آزاد قشم، مواردی همچون تامین مالی در مناطق آزاد و نیز راهبردهای بخش پولی و مالی با مشارکت بخش خصوصی در جزیره قشم ارزیابی و برای آن تصمیم گیری شود. 

مسئله تامین مالی در مناطق آزاد کشور از جمله موضوعاتی است که همواره مورد تاکید دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی بوده است.

همچنین با دستور «حمیدرضا مومنی» مشاور رییس جمهور مقرر شده است تا با حضور تنی چند از مدیران حوزه پولی بانکی کشور در حاشیه این سفر، نشستی با جوامع اقتصادی فعال جزیره قشم با هدف ارائه خدمات و راهکارهای تامین مالی برای پروژه های سرمایه گذاری قشم برگزار شود.
 

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو