مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در بازدید از تصفیه خانه فاضلاب شهرک ساحلی و سایت آبشیرین کن قشم مطرح کرد

ضرورت توسعه شبکه آب و فاضلاب در کل جزیره قشم

رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در ادامه بازدیدهایش از پروژه های زیرساختی شهر قشم از تصفیه خانه فاضلاب شهرک ساحلی و سایت آبشیرین کن قشم در محل شرکت آب، برق و تاسیسات سازمان منطقه آزاد قشم بازدید کرد.

به گزارش  فرینا به نقل از شبکه اقتصاد و تجارت علی درویش پور در این بازدیدها که جمعی از معاونان و مدیران سازمان وی را همراهی می کردند از نزدیک امکانات و عملکرد این دو واحد زیرساختی را بررسی و درخصوص مسائل مختلف آنها با مسئولان ذیربط گفت و گو  کرد.
براساس این گزارش رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در این بازدیدها توسعه شبکه آب و فاضلاب را نه تنها در شهر قشم بلکه در کل جزیره از اولویت های سازمان منطقه آزاد قشم  اعلام و بر ضرورت تسریع اجرای طرح جامع جمع آوری فاضلاب شهر قشم تاکید کرد. 
علی درویش پور اجرای این طرح را در توسعه بهداشت و سلامتی شهروندان بسیار موثر دانست و خواستار بررسی جامعه شناختی برای رفع موانع و جلب همکاری شهروندان در اجرای بهینه این طرح شد.
گفتنی است آب شیرین کن واقع در محل شرکت اب، برق و تاسیسات منطقه آزاد قشم هر 24 ساعت افزون بر 10هزار مترمکعب آب دریا را به آب شیرین تبدیل می کند. فاز اول این واحد زیرساختی با تولید پنج هزار مترمکعب آب شیرین در سال 1390 و فاز دوم آن نیز با تولید همین میزان حجم آب شیرین در هر 24 ساعت در سال 1392 به بهره برداری رسیده است.  
در بازدید علی درویش پور رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از تصفیه خانه فاضلاب شهرک ساحلی و سایت آبشیرین کن قشم در محل شرکت آب، برق و تاسیسات سازمان منطقه آزاد قشم، محرم بهاروند معاون فنی و زیربنایی، فرامرز مومنی مدیرعامل شرکت آب، برق و تاسیسات، فرج طهماسبی مدیر امور شهری و روستایی، حسین ناصری نژاد  
مدیر فنی و زیربنایی، نورالله کرمی شاهملکی سرپرست مدیریت شهرسازی و معماری و حسین مرادی مدیر روابط عمومی و امور بین المل سازمان منطقه آزاد قشم و جمعی از همکاران دیگر وی را همراهی کردند.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو