برگزاری دوره‌ آموزشی « مدیریت بهداشت، ایمنی و محیط زیست» در منطقه آزاد قشم

مدیرمنابع انسانی سازمان منطقه آزاد قشم از برگزاری دوره‌ آموزشی « مدیریت بهداشت، ایمنی و محیط زیست» در راستای تربیت نیروی انسانی ماهر و تداوم آموزش های تخصصی به منظورافزایش بهره وری کارکنان این سازمان خبر داد

به گزارش فرینا به نقل از شبکه اقتصاد و تجارت، حمیدرضا صادقی با تأکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در همه  دوره‌های آموزشی از سوی این مدیریت گفت: این دوره‌ یک روزه درهشت ساعت با حضور کارکنانی از تمام معاونت ها، مدیریت ها، مدیریت های مستقل و شرکت های تابعه سازمان منطقه آزاد قشم برگزار شد.
وی افزود: برگزاری این دوره طبق تقویم آموزشی با توجه به منابع معتبر و تجربیات آموزشی و شرایط اقلیمی، اجتماعی، اقتصادی و براساس بهینه و بروزسازی مهارت های تخصصی درحوزه« HSE_MS » (سیستم مدیریت بهداشت، ایمنی و محیط ‌زیست) انجام شد.
صادقی تصریح کرد: درمحتوای مباحث این دوره بر لزوم توجه به تاثیرات عوامل متعدد محیطی دخیل درمدیریت سلامت وایمنی وعوامل فیزیکی، بیولوژیکی، شیمیایی تاکید شده است.
به گفته مدیر منابع انسانی سازمان منطقه آزاد قشم همچنین مبانی اساسی مدیریت بهینه استفاده  از نیروی انسانی متخصص و ماهر با استفاده ازمنابع جهانی و رویکرد بومی منطقه آزاد قشم در این مباحث لحاظ  و برای شرکت کنندگان تشریح شد.
حمیدرضا صادقی با اشاره به اینکه برگزاری مستمر این گونه دوره های آموزشی در سازمان منطقه آزاد قشم می تواند مدیریت های این سازمان را برای انجام بهینه ماموریت ها و نیل به اهداف سازمانی یاری برساند، تصریح کرد: نیروی انسانی در هر واحد سازمانی حرف اول را برای موفقیت مدیریت آن واحد می زند و پر واضح است که نیروهای آموزش دیده، بهتر می توانند مدیریت ها را برای نیل به این هدف کمک کنند.
 گفتنی است دوره‌  آموزشی « مدیریت بهداشت، ایمنی و محیط زیست» روز چهارشنبه 29 اردیبهشت ماه سال جاری از سوی مدیریت منابع انسانی سازمان منطقه آزاد قشم در مرکز بین المللی رشد قشم برگزار شد.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو