تقدیر نماینده وزیر اقتصاد از مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی بوشهر

نماینده وزیر و مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان بوشهر از مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی بوشهر تقدیر کرد.

به گزارش فرینا، رسول زارعی در لوح تقدیری که تقدیم حسین نامور مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی بوشهر کرده است، اظهار داشت: بی‌تردید پیشرفت سازمان‌ها مرهون خدمات ارزشمند مردان و زنانی است که در انجام وظایف و مسئولیت‌های خود اهتمام کامل دارند.

آوازه تلاش‌ انسان‌های بزرگ ماندنی و نسیم رحمت و مهربانی خداوند بر آنان همواره وزیدنی است. توسعه و پیشرفت روزافزون میهن عزیزمان در گروی توانمندی و تلاش مدیرانی است که با تمام توان، سعی در کمک به تداوم و حرکت مستمر در مسیر توسعه جامعه دارند.

تحقق اهداف وزارت امور اقتصادی و دارایی در تمام ابعاد و ماموریت‌های گسترده و موثر آن در شرایط سخت تحریم‌های ظالمانه استکبار جهانی جز با تلاش، تدبیر و عزم راسخ مدیران و کارکنان توانمند واحدهای تخصصی و دستگاه‌های تابعه در ستاد استان‌ها امکان‌پذیر نیست.

از این رو تلاش و اهتمام ویژه و موثر جنابعالی در تحقق اهداف سازمانی آن مجموعه و ایجاد پویایی و خدمات‌رسانی موثر به جامعه هدف و تعامل با ذینفعان و دستگاه‌های اجرایی ذیربط قدردانی می‌نماییم.

با حضور نامور به عنوان مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی بوشهر، ضمن افزایش تعداد شرکت‌های فعال در این منطقه، میزان تولید و اشتغال نیز افزایش یافته و عملکرد خوبی در زمینه توزیع اقلام مقابله با کرونا و اجرای دستورالعمل‌های ستاد ملی کرونا در منطقه داشته است.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو