توسعه همکاری‌های مشترک کانون و منطقه آزاد ارس

در دیدار مدیرکل کانون و معاون فرهنگی اجتماعی منطقه آزاد ارس بر توسعه همکاری‌های متقابل تاکید شد.

به گزارش فرینا به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، علی بینش در این دیدار با اشاره به تجربه موفق همکاری‌ها و فعالیت‌های مشترک کانون و منطقه آزاد ارس تداوم و توسعه این فعالیت‌ها را خواستار شد.
وی با بیان اینکه راه‌اندازی و فعالیت اولین کتابخانه سیار در منطقه آزاد ارس از سال 95 تاکنون، تجربه بسیار ارزشمند و اثرگذار بوده، تصریح کرد کودکان و نوجوانان بسیاری هم اکنون از خدمات این کتابخانه بهره‌مند هستند و بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته با رفع محدودیت‌های ناشی از ویروس کرونا شاهد توسعه فعالیت‌های آنان در سال جاری خواهیم بود.
وی با بیان اینکه فعالیت‌های کانون در فضای مجازی خوشبختانه با استقبال مخاطبان همراه شده است، همکاری و تعامل مشترک کانون و منطقه آزاد ارس در افزایش مخاطبان این فعالیت‌ها بسیار موثر خواهد بود.
داداش‌زاده معاون فرهنگی اجتماعی و گردشگری منطقه آزاد نیز با اشاره به فعالیت‌های اثرگذار کانون، از تلاش‌های صورت گرفته در توسعه فعالیت‌های فرهنگی هنری برای مخاطبان کودک و نوجوان در منطقه آزاد ارس قدردانی کرد.
وی با بیان اینکه معاونت فرهنگی منطقه آزاد ارس آمادگی میزبانی جشنواره‌ها و مهرواره‌های فرهنگی هنری کانون در سطح ملی را دارد، بر آمادگی این معاونت در برگزاری فعالیت‌های مجازی کانون و کارگاه‌های تخصصی و عمومی کانون و همچنین مرحله استانی بیست و سومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی تاکید کرد.

خبرنگار منطقه آزاد ارس امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو