کریدور حمل و نقل بین منطقه ویژه اقتصادی پیام و کشورهای منطقه راه اندازی می شود

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام از راه اندازی کریدور حمل و نقل کالا و خدمات بین این منطقه و کشورهای منطقه و خاور دور در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش فرینا، نادر ثناگو مطلق افزود: به همین منظور در حال رایزنی و انجام مذاکرات با کشورهای هاب لجستیک در منطقه و خاور دور با هدف ایجاد یک اتحاد استراتژیک برای راه اندازی این  کریدور هستیم.

ثناگو مطلق با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها اظهار داشت: بی شک برای توسعه پشتیبانی ها به خصوص در بخش کالا و خدمات و رشد روند فعالیت بخش خصوصی نیازمند ارائه راه های جدید هستیم که  در این بین به عنوان بخش دولتی وظیفه مان این است که این راه را هموار سازیم.

وی خاطر نشان کرد: به همین منظور به دنبال این هستیم تا با برقراری هر چه بیشتر ارتباط بین شرکت های مستقر در منطقه با شرکت های خارجی، علاوه بر تامین نیاز شرکت های داخلی در مواردی از جمله تامین مواد اولیه شاهد انتقال تکنولوژی به داخل کشور و بومی سازی آن نیز باشیم.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پیام در ادامه به فراهم سازی زیر ساخت ها برای استقرار شرکت های خارجی در منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام اشاره کرد و افزود: رایزنی هایی در جهت جذب سرمایه گذاران خارجی در منطقه انجام و به همین منظور تفاهم نامه هایی نیز منعقد شده که به زودی به مرحله اجرا خواهند رسید.

ثناگو مطلق با بیان اینکه راه اندازی کریدور حمل و نقل بین پیام و کشورهای منطقه و از سوی دیگر استقرار شرکت های خارجی در منطقه منشا تحولی بزرگ خواهند شد ادامه داد: پای کار هستیم تا با پشتیبانی و رفع موانع تولید بتوانیم سهم خود را در رشد هر چه بیشتر اقتصاد کشورمان ایفا کنیم.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو