تعامل شرکت‌ها برای جلوگیری از قطعی کامل برق در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی بوشهر بر همکاری، مشارکت و تعامل شرکت‌ها برای جلوگیری از قطعی کامل برق در منطقه تاکید کرد.

به گزارش فرینا، حسین نامور در نشست هماهنگی مدیریت برق منطقه ویژه اقتصادی بوشهر اظهار داشت: طی هفته‌های گذشته شاهد خاموشی‌های ناخواسته برق در سطح منطقه بوده‌ایم و تلاش شد تا از این خاموشی‌ها جلوگیری شود.

نامور با اشاره به اینکه مصرف برق صنعتی استان بوشهر سه درصد است افزود: هر چند این میزان مصرف ناچیز است ولی به درخواست شرکت توزیع برق استان باید در زمینه مصرف بهینه در مناطق صنعتی و تولیدی استان بوشهر اقدامات لازم صورت گیرد.

وی اضافه کرد:‌ برای اینکه شاهد قطعی کامل برق در منطقه نباشیم، باید با همکاری و مشارکت همه شرکت‌ها، پیک بار در ساعات اوج مصرف کاهش یابد.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی بوشهر ادامه داد: با همفکری شرکت‌های مستقر در منطقه مقرر شد، در هر یک از روزهای هفته، تعدادی از شرکت‌ها که در یک لیست مشخص دسته‌بندی شده‌اند، در ساعات اوج صرف نسبت به خاموشی خط تولید خود اقدام کنند.

نامور بیان کرد: با این اقدام، میزان مصرف برق در ساعات اوج مصرف به میزان تعیین شده توسط شرکت توزیع برق خواهد رسید و از خاموشی کامل برق جلوگیری می‌شود.

وی ادامه داد: انتظار می‌رود که شرکت‌های مستقر در منطقه در ساعات اوج مصرف با خاموش کردن همه وسایل برقی غیرضروری از جمله سیستم روشنایی، کولرها و . . . همکاری لازم را برای جلوگیری از خاموشی داشته باشند.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی بوشهر تصریح کرد: در صورتی که نسبت به کاهش میزان مصرف برق اقدام نشود، شاهد قطعی برق کل منطقه خواهیم بود که ضرر و زیان آن به همه شرکت‌ها می‌رسد.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :