مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم عنوان کرد؛

کسب افتخار عکاس قشمی در دو جشنواره بین المللی عکاسی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم گفت: عکاس نام آشنای جزیره قشم موفق به کسب سه لوح شایسته تقدیر و یک روبان افتخار از دو جشنواره بین المللی عکس شد.

به گزارش فرینا به نقل از خبرگزاری خبرآنلاین، علیرضا کمساری ادامه داد: عکس های اصغر بشارتی در دومین دوره جشنواره عکس بین المللی ISSYK – KUL 2021 موفق به کسب 2 لوح شایسته تقدیر و یک روبان افتخار شد.
وی اضافه کرد: همچنین این عکاس موفق به کسب لوح شایسته تقدیر از چهارمین دوره جشنواره عکس بین المللی نوروز کشور تاجیکستان گردید.
به گفته مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم؛ نشان طلايى مسابقه بين المللى عكس آساهى شيمبون كشور ژاپن، مدال طلاى مسابقه بين المللى بريستول كشور انگلستان، طلای مسابقات بین المللی آرولای ترکیه، برنز F2 آرژانتین، دیبلم افتخار جشنواره بین المللی پولیدف بلغارستان، كسب روبان افتخار مسابقه عكس بين المللى پرسپكتيو هند و تقدیر جشنواره بین المللی خیام در ایران بخشی از افتخاراتی است که طی چند سال اخیر نصیب این هنرمند منطقه آزاد قشم شده است.
کمساری در پایان ضمن تقدیر از تلاش های اصغر بشارتی برای معرفی آداب و رسوم و ظرفیت های فرهنگی و گردشگری جزیره قشم به مردم ایران و جهان گفت: این هنرمند قشمی فعالیت حرفه‌ای خود را در زمینه عکاسی و مستندسازی از سال 1386 آغاز و تاکنون با حضور در افزون بر 150 جشنواره ملی و بین‌المللی توانسته  قشم را به عنوان یک جزیره گردشگری با پتانسیل های بسیار قوی به مردم دنیا معرفی کند.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو