پایان رقابت های لیگ برتر تنیس ساحلی به میزبانی منطقه آزاد انزلی؛

تیم گردشگری دکتر بسکی گلستان قهرمان شد

اولین دوره مسابقات لیگ برتر تنیس ساحلی کشور با حضور 18 تیم در مجموعه ورزشهای ساحلی زنده یاد قایقران منطقه آزاد انزلی با حضور مهندس اکبری مقدم رییس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان، داود عزیزی رییس فدراسیون تنیس کشور، خانم مریم بخشی مدیرکل ورزش و جوانان و علاقه مندان به ورزش های ساحلی برگزار و با برتری تیم گردشگری دکتر بسکی در مجموعه ورزش های ساحلی سیروس قایقران پایان یافت.

به گزارش فرینا، در نخستین دوره از مسابقات لیگ تنیس ساحلی کشور تیم های منطقه آزاد انزلی 1 و تیم دکتر بسکی به فینال رسیدند که در نهایت تیم دکتر بسکی گلستان با بازی مسعود پیروزی و فرحان و شهرزاد اهرزاد تیم منطقه آزاد انزلی1 را با بازی امین فرحبد نیا ، سید مهدی حسینی و کامبیز درویش نژاد با نتیجه 2 بر صفر شکست داد .

این مسابقات  از هشتم تا دوازدهم خردادماه در بالاترین سطح با حضور  11 تیم از گیلان  ، 2 تیم از گلستان، 2 تیم از خراسان شمالی  و سه تیم از مازندران برگزار شد.

در این رقابت ها تیم ها در چهار گروه باهم به رقابت پرداختند که در مرحله نیمه نهایی تیمهای نوا خودرو و منطقه آزاد 1 و آکادمی تنیس هانی و گردشگری دکتر بسکی به مصاف هم رفتند و در نهایت تیم های منطقه آزاد 1 و گردشگری دکتر بسکی به مرحله فینال راه یافتند.

در مرحله یک چهارم نهایی هشت تیم شامل نوا خودرو از مازندران و تیم آستانه 1 از گیلان ، تیم بازرگانی محمد زاده از مازندران و منطقه آزاد 1 از گیلان ، آکادمی تنیس هانی از گیلان و ایمان از خراسان شمالی ، آستانه 2 از گیلان و گردشگری دکتر بسکی از گلستان با هم به رقابت پرداختند.

احسان قربانی از گلستان سر داور و سعید بهزادی و امیر محمدیان از گیلان ، پیمان کولائیان از مازندران و حمید اخیانی از سمنان داوران این مسابقات بودند .

در پایان این مسابقات به تیم قهرمان اولین دوره مسابقات لیگ برتر تنیس ساحلی کشور مبلغ 200 میلیون ریال ، به نایب قهرمان 100 میلیون ریال و به خوش اخلاق ترین ورزشکار و مسن ترین شرکت کننده نیز جوایزی اهداء شد .

لازم بذکر است مجموعه ورزش های ساحلی سیروس قایقران منطقه آزاد انزلی با گنجایش یکهزار و 500 تماشاگر بزرگترین و مجهزترین مجموعه ساحلی از نوع خود در ایران است. این مجموعه ورزشی سال 1396 رسما مورد بهره برداری قرار گرفت

ساختمان این مجموعه ورزشی که با استانداردهای فدراسیون جهانی فوتبال طراحی و ساخته شده دارای بخش های مختلفی همچون اتاق رختکن بازیکنان و مربیان، اتاق ماساژ، اتاق داوران، جایگاه مهمانان ویژه، اتاق خبرنگاران، اتاق کمک های اولیه، آزمایش دوپینگ، اسکوربرد، سیستم نور استاندارد و سرویس های بهداشتی در فضایی به مساحت 446 متر می باشد و بهره مندی از دید رو به دریای خزر، تفکیک مسیرهای ورودی ورزشکاران و تماشاگران از دیگر مزیت های این مجموعه ورزشی است.

این مجموعه ورزشی به یکی از کانون های ورزش های ساحلی ایران تبدیل و تاکنون در این مجموعه مسابقات فوتبال، والیبال، کشتی، هندبال، ورزشهای رزمی و قویترین مردان در سطوح استانی و قهرمانی کشور برگزار شده است.

خبرنگار منطقه آزاد انزلی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.