با حضور دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور و مدیرعامل منطقه آزاد قشم برگزار شد

جلسه هماهنگی پنجمین دوره افتتاح پروژه‌های منطقه آزاد قشم توسط رئیس جمهور

با حضور مشاور رییس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری - صنعتی و ویژه اقتصادی کشور، رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و مدیران عامل سایر مناطق آزاد کشور، جلسه هماهنگی پنجمین دوره افتتاحات مناطق آزاد کشور که توسط رئیس جمهور افتتاح می شود؛ برگزار شد.

به گزارش فرینا به نقل از خبرگزاری خبرآنلاین، در این جلسه که با حضور علی درویش پور و جمعی از معاونان و مدیران سازمان منطقه آزاد قشم برگزار شد، آخرین وضعیت پروژه های قابل افتتاح و همچنین پروژه های جدید آماده کلنگ زنی در پنجمین رویداد افتتاح های ریاست جمهوری در منطقه آزاد قشم مورد بررسی قرار گرفت.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در این جلسه با تاکید بر ضرورت پایش مستمر وضعیت آمادگی پروژه های مختلف جهت حضور در دور پنجم افتتاح های ریاست جمهوری، اظهار کرد: تامین زیرساخت ها و حل مشکلات مرتبط با پروژه‌های اقتصادی، عمرانی، گردشگری و... جهت آماده سازی و افتتاح آنها توسط ریاست جمهوری باید با سرعت و جدیت دنبال شود.
براساس این گزارش در این جلسه که با حضور مشاور رییس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری - صنعتی و ویژه اقتصادی کشور برگزار شد، روسای مناطق آزاد کشور گزارشی از آخرین وضعیت پروژه های قابل افتتاح و آماده کلنگ زنی مناطق را ارائه کردند.
گفتنی است، منطقه آزاد قشم پیش از این منطقه آزاد قشم در چهار مرحله از افتتاح های ریاست دولت تدبیر و امید با 63 پروژه به اعتباری بالغ بر 64 هزار و 670 میلیارد ریال و سرمایه گذاری ارزی 281 میلیون دلار و 260 میلیون یورو در دو بخش دولتی و خصوصی حضور داشته است.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو