آخوندی در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات کیش مطرح کرد؛

درآمدزایی هفت هزار میلیارد ریالی شرکت عمران و خدمات کیش از محل ارایه خدمات به کیشوندان

عضو هیات مدیره و معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد کیش گفت: شرکت عمران، آب و خدمات این جزیره سال گذشته از محل ارایه خدمات به کیشوندان بیش از هفت هزار میلیارد ریال درآمد کسب کرد.

به گزارش فرینا به نقل از ایرنا، ناصر آخوندی در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات کیش اظهار داشت: این شرکت سال گذشته موفق شده بیش از هفت هزار میلیارد ریال از محل ارائه خدمات به ساکنان کیش درآمدزایی داشته باشد که یک هزار میلیارد ریال آن سود خالص است.

آخوندی اضافه کرد: شرکت در سال گذشته برای دریافت و پرداخت صورت وضعیت های پیمانکاران با هیچ مشکلی مواجه نشد و با موفقیت مجموعه را اداره کرد و امیدواریم این روش و منش در آینده سرلوحه کار سرپرست جدید شرکت عمران و خدمات کیش  قرار بگیرد.

وی افزود: با توجه به این که 100 درصد سهام این شرکت متعلق به سازمان منطقه آزاد کیش است حمایت های لازم در این خصوص متوجه شرکت عمران و خدمات کیش خواهد شد.

مصطفی خانزادی دیگر عضو هیات مدیره سازمان منطقه آزاد کیش نیز در این مراسم به تغییرات در تمام لایه های مدیریتی اشاره کرد و گفت: یکی از رمزهای موفقیت کشورهای پیشرفته تغییر در لایه های بالایی است و افرادی که در بخش های مدیریت میانی فعالیت می کنند با رویکرد کارشناسی تصمیم سازی می کنند.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش نیز در این مراسم با اشاره به اینکه  2 نهاد نیروی انتظامی و شهرداری در جمهوری اسلامی دایره ارتباطی خوبی با مردم در سطح وسیع و گسترده دارند افزود: فعالیت این 2 نهاد هر روز در معرض دید مردم است و مردم عملکرد این دو نهاد را ارزیابی می کنند.

سعید پورعلی با بیان اینکه در منطقه آزاد کیش وظایف شهرداری ها به شرکت عمران، آب و خدمات کیش واگذار شده است افزود: این شرکت از مجموعه هایی بوده که سرمایه اجتماعی خوبی برای سازمان منطقه آزاد کیش و مناطق آزاد کسب کرده است.

در این آیین «عبدالنبی شرفی» به عنوان سرپرست جدید شرکت عمران، آب و خدمات کیش معرفی و از خدمات ابوالفضل طیبی تقدیر شد.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو