پذیرش بدون کنکور دانشجو در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی در پردیس بین المللی ارس دانشگاه تهران

رئیس پردیس بین المللی ارس دانشگاه تهران از پذیریش بدون کنکور دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی برای سال تحصیلی 1400_1401 در این مرکز دانشگاهی خبر داد.

 به گزارش فرینا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد ارس، زهرا امام جمعه با اعلام این مطلب اظهار کرد: پردیس بین المللی ارس دانشگاه تهران در 22 رشته های مختلف برای مقاطع دکترای تخصصی و 55 رشته جدید و کاربردی در مقطع کارشناسی ارشد از طریق شیوه نامه آزمون اختصاصی و بررسی سوابق آموزشی، پژوهشی و مصاحبه علمی دانشجو می پذیرد.
 وی برگزاری کلاس‌ها در روزهای آخر هفته (در شرایط خاص به صورت مجازی)، تحصیل در پردیسِ رسمیِ دانشگاه تهران، تدریس توسط اعضای هیئت علمی دانشگاه تهران، امکان تردد به ارس بصورت هوایی، ریلی و زمینی با دسترسی آسان و ارائه مدرک رسمی دانشگاه تهران را از مهمترین ویژگی های این دوره ها عنوان کرد.
 رییس پردیس بین المللی ارس دانشگاه تهران در خصوص زمان ثبت نام گفت: مهلت زمانی تعیین شده جهت ثبت نام داوطلبان از تاریخ 17 خردادماه لغایت 17 تیرماه می باشد.
 داوطلبان برای کسب اطلاعات تکمیلی می توانند به سایت معاونت آموزشی دانشگاه تهران www.academics.ut.ac.ir و همچنین سایت پردیس بین المللی ارس www.aras.ut.ac.ir و لینک ثبت نام به نشانی ems1.ut.ac.ir و یا پیج اینستاگرام www.instagram.com/UT.aras مراجعه کنند.
 همچنین علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن های 7_04142024825 اداره آموزش پردیس(داخلی: 301 - 305 - 306)
و 02188990529 تلفن دفتر مرکزی (تهران) تماس گیرند.

خبرنگار منطقه آزاد ارس امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو