اولین مرحله لیگ دوچرخه سواری کورسی جاده آقایان و بانوان گیلان به میزبانی منطقه آزاد انزلی برگزار شد

اولین مرحله لیگ دوچرخه سواری کورسی جاده استان گیلان در سه رده برای آقایان و دو رده برای بانوان به میزبانی منطقه آزاد انزلی برگزار شد.در این مرحله 60 دوچرخه سوار از تمامی شهرستان های استان گیلان نخستین مرحله لیگ دوچرخه سواری کورسی جاده آقایان و بانوان به میزبانی منطقه آزاد انزلی حضور داشتند که در مسیر مشخص شده فاز تجارت و گردشگری منطقه آزاد انزلی باهم به رقابت پرداختند و نتایج به این صورت رقم خورد:

به گزارش فرینا، لیلا یکتا و مهتاب مصباحی در رده سنی جوانان بانوان از تیم شهرک مبل منطقه آزاد انزلی به ترتیب مقام های اول و دوم را کسب کرده و عسل سیلمانپورنیز از هیات لنگرود به مقام سوم نائل آمد.

در رده سنی بزرگسالان بانوان؛ دانا ایمان‌طلب از هیات لاهیجان در جایگاه نخست قرار گرفت، فاطمه ولایتی از تیم رایدر آزاد دوم و طیبه میرزاده از هیات رشت نیز به رده سوم دست یافت.

در رده سنی جوانان آقایان؛ حسین دیارمند از تیم شهرک مبل منطقه آزاد انزلی در جایگاه نخست ایستاد،امیرحسین نورپرور از تیم هیات کیاشهر بر روی سکوی دوم ایستاد وابوالفضل حسین‌صفت هم از تیم شهرک مبل منطقه آزاد انزلی بر سکوی سوم تکیه زد.

در رده سنی بزرگسال آقایان؛حسین حسینی اصلی از تیم شهرک مبل منطقه آزاد انزلی پیش از دیگر شرکت کنندگان از نقه پایان عبور کرد، دومین نفر حمیدرضا گوهر رستمی از تیم هورسان رامسر بود و محمد بهزادی از تیم هورسان رامسر نیز سومین نفری بود که از خط پایان گذشت.

در بخش پیشکسوتان این بیژن امیرآخوری از تیم شهرک مبل منطقه آزاد انزلی بود که مدال طلا را از آن خود کرد،هوشنگ امینی از تیم هیات لاهیجان گردن آویز نقره را به دست آورد و حمیدرضا همتی از تیم هیات بندرانزلی نیز مدال برنز مسابقات را کسب نمود.

گفتنی است در این مسابقات مدیران سازمان منطقه آزاد انزلی و مسئولین هیأت دوچرخه سواری استان گیلان حضور داشتند.

خبرنگار منطقه آزاد انزلی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو