در نشست رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، نماینده بندرعباس، قشم، ابوموسی، حاجی‌آباد و خمیر در مجلس و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور مطرح شد؛

هم افزایی تمام بخش ها برای حل مشکل آب آشامیدنی قشم

جلسه بررسی مشکلات آب در جزیره قشم با حضور علی درویش پور، رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، احمد مرادی، نماینده بندرعباس، قشم، ابوموسی، حاجی آباد و خمیر و حمیدرضا جانباز، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور برگزار شد.

به گزارش فرینا به نقل از خبرآنلاین، این جلسه با هدف بررسی و ارائه راهکارهای عملی جهت حل سریع تر مشکل تامین و توزیع آب در سطح جزیره و برگزاري جشن تکمیل و بهره برداری از شبكه آبرساني كل جزيره در تهران برگزار شد.
حاضرین در این جلسه با اشاره به برنامه ریزی صورت گرفته برای حل مشکل آب آشامیدنی ساکنان نقاط مختلف جزیره بر تسریع روند اجرای طرح شبکه آبرسانی به تمامی روستاهای قشم برای استفاده و بهره مندی مردم از این نعمت خدادادی در کوتاه ترین زمان ممکن تاکید کردند.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با بیان اینکه اقدامات صورت گرفته از سوی سازمان منطقه آزاد قشم در این حوزه زیرساخت ها در راستای انجام مسئولیت اجتماعی و با هدف حل مشکلات مردم انجام گرفته، تاکید کرد با هماهنگی و همکاری و با بهره گیری از ظرفیت های تمامی نهادها، شوراها و همراهی جوامع محلی، پروژه های مربوط به آب آشامیدنی سالم در روستاهای جزیره قشم با سرعت بیشتری اجرایی خواهد شد.
گفتنی است، این جلسه با حضور علی درويش پور، رییس هیات مدیره و مديرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، احمد مرادي نماينده مردم بندرعباس، قشم، ابوموسی، حاجی آباد و خمیر در مجلس، حمیدرضا جانباز، مديرعامل شركت آب و فاضلاب كشور به همراه جمعی از معاونان و مديران و همچنین مسئولان آبفای استان هرمزگان (به صورت مجازي) در تهران برگزار شد.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو