مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) اعلام کرد؛

حاکمیت طرح ریزی راهبردی و برنامه‌ریزی در شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره)

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) از اجرای حاکمیت برنامه‏‌ریزی و ارزیابی عملکرد در سه فاز «تدوین»، «جاری سازی» و «ارزیابی عملکرد» در شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) در سال 1399 خبر داد.

به گزارش فرینا به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمد مهدی کربلایی گفت: در راستای ایجاد تفکر راهبردی و حاکمیت برنامه جهت بهبود عملکرد و ارتقاء بلوغ سازمانی و با هدف توسعه تفکر سیستمی، و در نتیجه افزایش بهره‌وری در سازمان، از زمستان سال 1398 اقدامات اولیه «طرح حاکمیت برنامه ‏ریزی» شروع شده است.

کربلائی افزود: برنامه‌های عملیاتی در سال 1399 باتوجه به اسناد بالادستی و اهداف و راهبردها تهیه و برنامه مذکور بصورت ماهانه مورد ارزیابی قرار گرفت و عملکرد همه واحدها نسبت به برنامه تدوین شده به عنوان فاز آزمایشی با موفقیت با نتایج مطلوب به انجام رسید.

وی تصریح کرد: کلیات برنامه و بودجه سال1400 با توجه به مصوبات مجمع، و اسناد بالادستی تنظیم و توسط هیئت مدیره تصویب شد و جزئیات برنامه پس از بررسی و انجام کار کارشناسی در مرحله طرح در هیئت مدیره می‏باشد و مقرر است، عملکرد واحدها در بازه‌های زمانی ماهیانه و سه ماهه مورد ارزیابی قرار گیرد و مطابق آن گلوگاه‌ها شناسایی و اقدامات اصلاحی متناسب با آن برنامه‌ریزی شود.

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) در پایان گفت: همزمان با تدوین برنامه عملیاتی، بروز رسانی طرح جامع مصوب شهر فرودگاهی امام‏ خمینی(ره) و استقرار مرکز مطالعات راهبردی در دست اقدام است که موجب غنای هر چه بیشتر برنامه‌های آتی شرکت خواهد شد.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :