رییس هیات ووشو منطقه آزاد قشم خبر داد

خیز دو بانوی ووشوکار قشمی برای تیم ملی

رییس هیات ووشو منطقه آزاد قشم از انتخاب دو ووشوکار قشمی در مسابقات انتخابی تیم ووشو بانوان رده سنی جوانان استان هرمزگان برای اعزام به مسابقات انتخابی تیم ملی ووشو خبر داد.

به گزارش فرینا به نقل از فکر اقتصادی، مهدی نصیری این موفقیت را نتیجه تلاش، همت و تمرینات منظم این دو ورزشکار و همچنین برنامه ریزی و تدابیر مجموعه دست اندرکاران ورزش منطقه آزاد قشم دانست و گفت: ستایش خوشبخت در وزن 48 کیلوگرم و ام البنین شجاعی در وزن 52 کیلوگرم  به عنوان اعضای تیم ووشو بانوان منطقه آزاد قشم با پیروزی بر رقبای خود در مسابقات انتخابی ووشو بانوان استان هرمزگان در رده سنی جوانان به این موفقیت دست یافتند.
وی با اشاره به اینکه مسابقات انتخابی ووشو بانوان استان هرمزگان در سالن اختصاصی هیات ووشو این استان در بندرعباس با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار شد، تصریح کرد: در این مسابقات  این دو بانوی ووشوکار قشمی در رشته ساندا موفق شدند بر رقبای خود غلبه  و نام قشم را در سطح  استان و کشور مطرح کنند.
نصیری در پایان از حمایت های سازمان منطقه آزاد قشم از جمله مدیریت ورزش و جوانان این سازمان از رشته ووشو و همچنین از مجموعه دست اندرکاران این رشته ورزشی در منطقه آزاد قشم شامل اعضای هیات ووشو، باشگاه ها و بخصوص مربی تیم ووشو منطقه آزاد قشم پریسا تقی زاده بخاطر کسب این موفقیت تقدیر و تشکر کرد.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.