آغاز عملیات گازرسانی به بزرگ ترین فاز منطقه ویژه اقتصادی پیام

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام اعلام کرد: عملیات گازرسانی به فاز چهارم، به عنوان طلایی ترین و بزرگ ترین فاز اقتصادی در این منطقه از هفته آینده آغاز می شود.

به گزارش فرینا، نادر ثناگو مطلق افزود: با توجه به وجود صنایع با اولویت آی.سی.تی و آی.تی و از سوی دیگر قرار گرفتن نیروگاه های گازی در فاز چهار، اجرای عملیات گازرسانی برای تغذیه این واحدهای بزرگ و همچنین سایر واحدهایی که قرار است پس از توسعه زیر ساخت ها در این فاز استقرار یابند نیاز صنایع در این بخش را مرتفع می کند.

ثناگو مطلق با بیان اینکه انتخاب پیمانکار و مناقصه واگذاری پروژه گازرسانی به فاز چهارم منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام برگزار شده عنوان کرد: عملیات اجرایی این پروژه از هفته آینده آغاز خواهد و برنامه پیش بینی شده این است که در حداقل مدت ممکن این کار به پایان برسد.

وی خاطر نشان کرد: فاز چهارم منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام در زمینی به مساحت 165 هکتار و در هفت پهنه تعریف که با تکمیل زیر ساخت های این فاز با اولویت صنایع مرتبط با آی.تی و آی.سی.تی زمینه ایجاد 10 هزار فرصت شغلی در منطقه فراهم می شود.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام ادامه داد: با برنامه ریزی های صورت گرفته در طرح جامع، چهارمین فاز منطقه ویژه اقتصادی پیام به عنوان نخستین قطب فناوری های ارتباطی و اطلاعاتی در کشور تبدیل می شود.

ثناگو مطلق افزود: فاز چهارم منطقه ویژه اقتصادی پیام در فازهایی از جمله لجستیک و انبار دارای، اداری، بورس، بانک، بیمه، فناوری های دانش بنیان و شهرک سلامت راه اندازی می شود.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو