کسب رتبه سوم نخستین فسیتوال ملی زمین شناسان جوان ایران برای قشم

مدیر ژئوپارک جهانی قشم از کسب رتبه سوم عکاس و همیار ژئوپارک جهانی قشم در نخستین فسیتوال ملی "زمین شناسان جوان ایران" خبر داد.

به گزارش فرینا به نقل از ایرنا، علیرضا امری کاظمی ضمن تبریک به این جوان فعال قشمی بیان داشت: امین ابراهیمی درکویی، یکی از همیاران فعال ژئوپارک جهانی قشم است که با عکسی از تنگه چاهکوه توانست مقام سوم این جشنواره را به نام جزیره ثبت کند.
وی افزود: این هنرمند جوان با عکس دیگری از دره ستاره‌ها نیز رتبه هفتم فستیوال مذکور را نیز از آن خود کرده است.
 امری کاظمی تأکید کرد: حضور هنرمندان جوان قشمی در مسابقه‌ها و جشنواره‌های ملی و بین‌المللی با عکس‌ها و فیلم‌هایی از جاذبه‌های جزیره، به معرفی توانمندی‌های گردشگری، علمی و تحقیقاتی قشم کمک بزرگی می‌کند.
 مدیر ژئوپارک جهانی قشم در پایان ضمن دعوت از هنرمندان جزیره برای حضور بیشتر در جشنواره‌های ملی و بین‌المللی گفت: بازتاب ظرفیت‌های جزیره در قالب رویدادهای فرهنگی و هنری در توسعه گردشگری و درنهایت بسط اقتصاد پایدار در جامعه محلی نقشی تأثیرگذار دارد.
گفتنی است، امین ابراهیمی درکویی، هنر عکاسی را از سال 1388با گوشی تلفن همراه  شروع کرد و باوجوداینکه در هیچ دوره آموزشی در حیطه عکاسی حضور نداشته، صاحب چندین عنوان درزمینه عکاسی در سطح کشور است.
نخستین فسیتوال ملی زمین شناسان جوان ایران درزمینه عکاسی و با محوریت علوم زمین با شعار «زمین‌شناسی کاربردی، جوان‌گرایی هدفمند» با همکاری تعداد زیادی از انجمن‌های علمی دانشجویی زمین‌شناسی دانشگاه‌های مختلف کشور در هم‌زمانی با روز جهانی کره زمین برگزار شد.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو