تأمین 43 مگاوات برق مورد نیاز صنایع فعال در بندرامیرآباد

معاون فنی و مهندسی اداره کل بنادر و دریانوردی امیرآباد با بیان اینکه تأمین حامل های انرژی مورد نیاز سرمایه گذاران یکی از مسائل مهم در شکل گیری یک منطقه اقتصادی پویا به شمار می رود، از تأمین و توزیع 43 مگاوات برق جهت راه اندازی، تولید و سایر مصارف سرمایه گذاران در منطقه ویژه اقتصادی بندرامیرآباد خبر داد.

به گزارش فرینا به نقل از رکنا از مازندران، کمال عبدالهی گفت: با تلاش پرسنل زحمتکش برق و تأسیسات واحد فنی تاکنون 43 مگاوات برق بین صنایع تولیدی، خدماتی، صنعتی و ... توزیع شده، که از این میزان 20 مگاوات توسط نیرگاه 75 مگاواتی بخش خصوصی مستقر در اراضی پشتیبانی و 23 مگاوات دیگر توسط پست فوق توزیع شرکت برق منطقه ای استان مازندران و از طریق زیرساخت های احداثی این اداره کل، تأمین شده است.
عبدالهی با بیان اینکه در مدیریت شبکه برق بندرامیرآباد فعالیت های توسعه ای، توزیعی و نگهداری، صرفه جویی های بی نظیری در هزینه های جاری و سرمایه ای انجام شده است، از برآورد صرفه جویی بیش از 273 میلیارد ریالی این هزینه ها تا سال 1400 خبر داد.
معاون فنی و مهندسی اداره کل بندرامیرآباد، همچنین از تأمین گاز برای سرمایه گذاران و ذینفعان در اراضی منطقه ویژه اقتصادی به میزان تقریبی 35 هزار متر مکعب بر ساعت با فشارهای 25 و 60 psi خبر داد که از طریق خط انتقال شرکت ملی گاز ایران و خط انتقال داخلی به طول 13 کیلومتر میان متقاضیان توزیع می شود.
عبدالهی در ادامه یادآور شد: «با مجوز رسمی از اداره کل آب منطقه استان مازندران، با حفر چاههای متعدد، توانستیم آب مورد نیاز پروژه های سرمایه گذاری و فضای سبز بندر را با هدف صرفه جویی در مصرف آب شرب و با هزینه تمام شده بسیار کمتر تأمین کنیم.»
وی در پایان، مدیریت زمان واگذاری انشعاب و اتصال آن به شبکه متقاضیان، نصب کنتور دیجیتال با قابلیت هوشمندسازی برای تمام مشترکان، کاهش زمان صدور و پشتیبانی به منظور ممیزی صورتحساب و بکارگیری کارشناسان فنی خبره را بخشی از اقدامات انجام شده در راستای جلب رضایت حداکثری مشترکان عنوان کرد.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو