در پیام مشترک مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، فرماندار شهرستان قشم و امامان جمعه تشیع و اهل سنت قشم بر مشارکت گسترده مردم در انتخابات 28 خرداد تاکید شد

ضرورت حضور یک پارچه مردم شهرستان قشم در پای صندوق های رای برای مشارکت در تعیین سرنوشت خودشان

رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، فرماندار شهرستان قشم و امام جمعه اهل سنت و امام جمعه موقت تشیع قشم با انتشار پیامی مشترک در آستانه برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا با یادآوری بر اهمیت نقش رییس جمهور و اعضای شوراهای شهر و روستا در تعیین سرنوشت مردم در چهار سال آینده از مردم قشم، دعوت کردند با حضور در پای صندوق های رای در روز جمعه 28 خرداد ماه ( فردا) از حق قانونی خود برای مشارکت در تعیین سرنوشت نهایت استفاده را ببرند.

به گزارش فرینا به نقل از کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان قشم، متن کامل پیام مشترک علی درویش پور، علیرضا نصری،  شیخ عبدالرحیم خطیبی و حجت الاسلام والمسلمین مهدی بهره مند به شرح ذیل است:
  بسم الله الرحمن الرحیم
نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با همبستگی و همراهی آحاد مردم ایران، نظام مردم سالار دینی را برای اولین بار در جهان با ترکیب جمهوریت و اسلامیت به عنوان یادگار امام خمینی(ره) به منصه ظهور رسانده است.
از آنجا که در این نظام، انتخابات به عنوان مظهر حضور مستقیم مردم در تعیین سرنوشت خودشان نقش تعیین کننده دارد، برگزاری انتخابات مهم و سرنوشت ساز ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در روز جمعه 28 خردادماه ( فردا) آزمونی بزرگ برای شما مردم مومن و خداجوی جزیره قشم است که همچون دوره های گذشته، بار دیگر اوج همراهی خود را به تصویر بکشید و با حضور خود در پای صندوق های رأی، پرچم قدرت و عظمت ایران را در قلب خلیج همیشه فارس به اهتزاز دربیاورید.

مشارکت حداکثری مردم شهرستان قشم درادوار پیشین انتخاباتی یکی از ویژگی‌های خاص ساکنین ولایتمدار این خطه از میهن اسلامی بوده است و دراین دوره نیز مردم با حضور شکوهمند خود در پای صندوق‌های رأی درخلق حماسه‌ای دیگر برای کشور سهیم خواهند بود. 
امروز امنیت و آرامش آبهای نیلگون خلیج همیشه فارس و تنگه استراتژیک هرمز، حاصل همین حضور آگاهانه و هوشمندانه شما مردم دلیر و غیور قشم و کشور عزیزمان ایران اسلامی است.
انتخابات پیش رو در تعیین سرنوشت کشور و توسعه و پیشرفت  قشم  بسیارمؤثر بوده و مردم آگاه شهرستان  با حضور حداکثری خود در پای صندوق‌های رأی و انتخاب افراد اصلح، نقش مؤثر و تعیین‌کننده‌ای در رویدادهای چهارسال آینده  خواهند داشت.
همانطور که رهبرمعظم انقلاب (مد ظله العالی) فرمودند« درنهایت برنده اصلی انتخابات، مردم عزیز ایران اسلامی خواهند بود» شما مردم قشم با حضور یکپارچه خود در پای صندوق های رای،اقتدار، استقلال و توسعه کشور عزیزمان در سواحل خلیج همیشه فارس طنین انداز شود.
اینجانبان ضمن دعوت از یکا یک شما مردم همیشه در صحنه  قشم جهت حضور در این حماسه بزرگ ملی در روز جمعه 28خردادماه، از درگاه ایزد یکتا انجام این وظیفه ملی و توفیق شما را در این آزمون بزرگ مسئلت می نماییم.
علی درویش پور رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم
علیرضا نصری فرماندار شهرستان قشم
شیخ عبدالرحیم خطیبی
امام جمعه اهل سنت قشم
مهدی بهره مند
امام جمعه موقت تشیع شهرستان قشم

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو