مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در بازدید از شعبات اخذ رای انتخابات 1400 در شهرستان قشم تاکید کرد

حضور پرشور مردم جزیره نشین قشم در پای صندوق های رای اقتدار نظام اسلامی را نشان داد

رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم صبح روز جمعه با حضور در ستاد انتخابات شهرستان قشم و بازدید از هیات های اجرایی، نظارت و بازرسی این ستاد در محل فرمانداری این شهرستان از دو شعبه اخذ رای شهری در شهر قشم و یک شعبه اخذ رای روستایی در روستای دفاری از توابع شهرستان قشم نیز بازدید کرد.

به گزارش فرینا به نقل از شما نیوز، علی درویش پور در این بازدیدها که علیرضا نصری فرماندار، رضا صفایی دادستان عمومی و جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی، مدیران سازمان  و روسای ادارات شهرستانی حضور داشتند از شعبات اخذ رای در محل مصلی و مسجد النبی شهر قشم و نحوه رعایت پروتکل های بهداشتی در آنها بازدید کرد و ضمن تقدیر و تشکر از عوامل اجرایی، نظارت و بازرسی و ناظران بهداشتی این شعبات با تنی چند از شهروندان قشمی که برای دادن رای به این شعبات مراجعه کرده بودند گفت و گو کرد.
براساس این گزارش مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، فرماندار شهرستان قشم و تنی چند از مدیران سازمان در محل صندوق اخذ رای در شعبه مسجد النبی قشم رای خود به نامزدهای ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر قشم را به صندوق انداختند.
علی درویش پور رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم درحاشیه انداختن رای خود به صندوق اخذ رای در شعبه مسجدالنبی شهر قشم به همراه یک جوان رای اولی درجمع خبرنگاران از حضور گسترده شهروندان قشمی از جمله جوانان و رای اولی ها در پای صندوق های رای تقدیر کرد و گفت: این حضور که درتعیین سرنوشت خود مردم بسیار موثر است نشانه ای از اقتدار کشور و نظام جمهوری اسلامی ایران بشمار می رود.
وی پشتوانه اقتدار حاکمیت در ایران را برخلاف بسیاری از قدرت های دیگر که تسلیحات نظامی را پشتوانه اقتدار خود قرار می دهند، حضور پرشور مردم  در صحنه های مختلف اجتماعی از جمله انتخابات دانست و افزود: به رغم اینکه دشمنان کشورمان بر طبل ناامیدی و عدم حضور در پای صندوق های رای می زدند مردم ایران از جمله جزیره نشینان قشمی با حضور پرشور خود در پای صندوق های رای، مهر بطلان براین ادعا زدند.
این گزارش حاکی است که رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در بازدید از شعبه روستایی اخذ رای در روستای دفاری از توابع شهرستان قشم و حضور در جمع روستاییان حاضر در محل صندوق اخذ رای این روستا از استقبال پرشور روستاییان از انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی روستایی تقدیر و تشکر کرد و دو برادر دو قلو رای اولی را نیز که برای دادن رای به این شعبه اخذ رای مراجعه کرده بودند، مورد تفقد قرار داد.
گفتنی است دوره سیزدهم انتخابات ریاست جمهوری و دوره ششم انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در 120 شعبه اخذ رای در شهرستان قشم همزمان با سراسر کشور از صبح روز جمعه آغاز شد.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو