شوراهای اسلامی تبلور اراده مردم در مدیریت شهری و روستایی هستند

  • چهارشنبه 2 تير 1400 - 09:51
  • قشم
  • 0 دیدگاه
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با اشاره به برگزاری موفق انتخابات دوره ششم شوراهای اسلامی شهر و روستا در جزیره قشم با انتشار پیامی ضمن تقدیر و تشکر از اعضای شوراهای دوره پنجم، از خداوند متعال برای منتخبین جدید این نهاد مردمی طلب موفقیت در راه خدمت به مردم بزرگوار جزیره را مسئلت نمود.

به گزارش فرینا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد قشم، متن پیام درویش پور بدین شرح است:

 

بسم‌الله الرحمن الرحیم

 

مردم وفادار، صبور و بزرگوار جزیره قشم بار دیگر با حضور پرشور در پای صندوق‌های اخذ رأی نقش مؤثر خود را در تعیین سرنوشت کشور و مدیریت شهری و روستایی جزیره قشم به منصه ظهور رساندند.

 شوراهای اسلامی شهر و روستا که از ارکان و پایه‌های مردم‌سالاری دینی است از دستاوردهای بسیار ارزشمند جمهوری اسلامی بوده که تبلور اراده و نظر همه مردم شهر و روستا در تصمیمات و مدیریت شهری و روستایی می‌باشد.

 شوراهای اسلامی به‌عنوان نهادی جوان در هر دوره بیشتر از پیش متکامل و تأثیر فزاینده‌ای به‌سوی مدنیت، تعامل و گفتمان بیش‌ازپیش مردم در مسیر حل مشکلات و توسعه مناطق ایفا نموده و به یکی از عوامل مهم موفقیت مدیریت شهری و روستایی تبدیل‌شده است.

حضور افراد از لایه‌های مختلف جامعه با سلایق و تخصص‌های مختلف در حوزه‌های اجتماعی، عمرانی، محیط‌زیست، شهرسازی و .... ثروتی گران‌بها برای اتخاذ تصمیمات تخصصی و نهایتاً ایجاد احساس آسایش و رضایتمندی مردم و پیشرفت و توسعه شهر و روستا دارد.

این‌جانب ضمن تقدیر و تشکر از تلاش و زحمات اعضای محترم شوراهای اسلامی شهرها و روستاهای جزیره قشم در ادوار گذشته، بخصوص دوره پنجم، انتخاب اعضای جدید شوراهای شهر و روستا را به منتخبین محترم مردم شریف قشم تبریک عرض نموده و از خداوند متعال برای ایشان طلب توفیق درراه خدمت به مردم عزیز جزیره را طلب می‌نمایم.

در پایان خاطرنشان می‌سازد سازمان منطقه آزاد قشم با اتکا به مسئولیت اجتماعی خود همانند گذشته در کنار شوراهای اسلامی بوده و از هرگونه تلاش و اقدام برای آبادانی شهر و روستاها و رفاه و آسایش مردم جزیره حمایت خواهد نمود.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.