سرپرست ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم خبر داد؛

آغاز دوره‌های آموزشی هیأت کوهنوردی و صعودهای ورزشی منطقه آزاد قشم در سال جدید

سرپرست ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم از آغاز برگزاری دوره‌های آموزشی هیأت کوهنوردی و صعودهای ورزشی منطقه آزاد قشم در سال جدید خبر داد.

به گزارش فرینا به نقل از خبرگزاری برنا، جلیل حق‌گویان با اعلام این مطلب عنوان داشت: هیأت کوهنوردی و صعودهای ورزشی منطقه آزاد قشم سال گذشته با تبدیل کردن تهدید کرونا به یک فرصت ارزشمند، با برگزاری دوره‌های آموزشی وبیناری متعدد، دانش پایه کوهنوردی را توسعه داده و کارنامه قوی از خود برجای گذاشته است.
حق گویان با اشاره به 14 دوره برگزار شده در سال 1399 توسط این هیأتات و آموزش نزدیک به 500 علاقه‌مند در سطح کشور گفت: افتخار ما این است که دامنه تأثیرگذاری هیأت کوهنوردی و صعودهای ورزشی منطقه آزاد قشم کشوری است.
وی از برگزاری دوره آموزشی مبانی تغذیه به‌صورت وبینار، به‌عنوان نخستین دوره هیأت مذکور در سال جدید خبر داد و افزود: مدرس این دوره، دکتر هادی عطارد، متخصص تغذیه ورزشی و رژیم‌درمانی و مشاور تیم‌های ملی است که به‌عنوان مسوول دپارتمان تخصصی تغذیه ورزشی آکادمی و دبیر کمیسیون پزشکی کمیته ملی المپیک نیز فعالیت دارد.
سرپرست ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم همچنین از ادامه برنامه‌های آموزشی هیأت کوهنوردی و صعودهای ورزشی در همین راستا تا پایان فصل گرما خبر داد و ادامه داد: امید است با پایان فصل گرما و کاهش فراگیری بیماری کروناویروس، شاهد برنامه‌ها و فعالیت‌های اجرایی این هیات نیز باشیم.
گفتنی است، دوره «مبانی تغذیه»، سوم مردادماه به‌صورت وبیناری برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند تا تاریخ 29 تیرماه با ارسال پیام به شماره واتس اپ 09175500090 نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :