مجمع سالانه انجمن حمایت از خانواده زندانیان شهرستان جلفا برگزار شد

مجمع سالانه انجمن حمایت از خانواده های زندانیان شهرستان جلفا با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس، رئیس دادگستری و دادستان عمومی شهرستان جلفا، اعضای هیات مدیره این انجمن، بازرسین و جمعی از خیرین برگزار شد.

به گزارش فرینا، یوسف احمدی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جلفا به عنوان رییس هیات مدیره انجمن حمایت از زندانیان در این جلسه ضمن ارائه گزارش اقدامات انجام یافته توسط این انجمن، به بررسی اهمیت حمایت از خانواده زندانیان بعنوان عامل پیشگیرانه جهت کاهش آسیب های اجتماعی پرداخت.

در ادام مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس نیز با قدردانی از اقدامات صورت گرفته توسط خیرین و انجمن گفت: برای کاهش مشکلات زندانیان و خانواده‌های آنها باید همه با این انجمن همکاری و وظایف خود را به نحو احسن انجام دهند.

 محسن نریمان ادامه داد: باید تلاش کنیم که مشکلات زندانیان کاهش پیدا کند و در این خصوص برگزاری کلاس‌ها و برنامه‌های مختلف فرهنگی برای تحقق اهدف و کمک بیشتر به خانواده‌های زیرپوشش بسیار موثر است و امیدواریم که خیران و تشکل‌ها و انجمن در انجام رسالت دینی و انسانی خود موفق باشند.

 رییس دادگستری شهرستان جلفا نیز در این جلسه به اهمیت تدوام این فعالیت های خیرخواهانه تاکید کرد.

پورفرض اله با تاکید بر حمایت از خانواده‌های زندانیان نیازمند اظهار کرد: خدمت به اقشارآسیب پذیرجامعه اولویت دستگاه قضایی است و افرادی که مرتکب جرم و بزه می‌شوند به عنوان زندانی از خدمات و حمایت‌های حاکمیتی برخوردار خواهند شد اما خانواده‌های آنان بدون اینکه جرمی مرتکب شده باشند به دلیل تأثیرات سو ناشی از زندانی شدن نان آور خانواده، با چالش‌های جدی مواجه می‌شوند که نیازمند حمایت هستند.

 ارائه گزارش سالانه توسط بازرس قانونی انجمن و انتخاب بازرسین انجمن این مجمع حسن ختام این جلسه بود.

خبرنگار منطقه آزاد ارس امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو