شاهراه اصلی منطقه ویژه اقتصادی پیام البرز آماده بهره برداری است 

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام اعلام کرد که  با توجه به فعال تر شدن بخش مسافری این فرودگاه و توسعه فعالیت های واحدهای تولیدی و صنعتی در این منطقه و همچنین ایجاد زیر ساخت ها برای حضور سرمایه گذاران مسیرهای دسترسی به پیام در مسیر توسعه قرار گرفته است.

به گزارش فرینا، نادر ثناگو مطلق روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به بازدید مدیر کل راهداری استان از این منطقه و بلوار شاخص 90 متری افزود: در این بازدید مقرر شد که موانع مسیر دسترسی به بلوار شاخص 90 متری که به عنوان مسیر اصلی دسترسی به ترمینال مسافری و ناحیه های صنعتی محسوب میشود با همکاری اداره کل راهداری استان برطرف شود.  
ثناگو مطلق همچنین اضافه کرد: از موضوعاتی که در این بازدید مورد بررسی قرار گرفت نصب تابلوهای راهنمایی و رانندگی در جهت هدایت به ورودی بلوارشاخص 90 متری و جانمایی اصولی تلویزیون شهری در مسیر دسترسی به این بلوار بود  که قرار شد اقدامات در این رابطه هر چه سریعتر اجرایی شود.
وی خاطر نشان کرد: رفع موانع مسیر منتهی به ورودی بلوار و آسفالت شدن این مسیر از دیگر مواردی بود که در بازدید  علی زندی‌فر مطرح و مقرر شد که در خصوص آنها فعالیت هایی انجام شود.
با توجه به وسعت مجموعه پیام بلوار شاخص 90 متری با طول 2300 متر شاهراه اصلی منطقه ویژه اقتصادی پیام محسوب می گردد . 
طبق طرح جامع فرودگاه و منطقه ویژه اقتصادی پیام  این بلوار جهت دسترسی به اراضی بخش توسعه ای منطقه از جمله فاز 4  که شامل هفت زون است، ترمینال مسافری و دیگر راههای اصلی منطقه طراحی گردیده است.
منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه پیام وابسته به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از ظرفیت های مهم اقتصادی و پروازی کشور محسوب می شود.
 فرودگاه پیام البرز در 2 بخش باری و مسافری خدمات ارائه می کند ضمن اینکه تاکنون حدود 70 واحد تولیدی و صنعتی در منطقه ویژه اقتصادی پیام مستقر شده است.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو