مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در نشست شورای معاونین این سازمان تاکید کرد؛

لزوم تکریم ارباب رجوع در تمام واحدهای اداری سازمان منطقه آزاد قشم

نشست شورای معاونین سازمان منطقه آزاد قشم به ریاست علی درویش پور مدیرعامل این سازمان با هدف بررسی و تصمیم گیری درباره طرح ها و پیشنهادات رسیده از سوی معاونت های این سازمان در مرکز بین المللی رشد قشم برگزار شد.

به گزارش فرینا به نقل از خبرآنلاین، مدیرعامل این سازمان در این نشست، هدف غایی تمام فعالیت های سازمان را توسعه موزون جزیره قشم و تامین رفاه و آسایش مردم، مسافران و گردشگران این جزیره اعلام کرد و گفت: همه مدیریت ها و ادارات زیرمجموعه معاونت ها و مدیریت های مستقل سازمان موظفند برای رسیدن به این هدف، تمام تلاش های خود را بکار ببندند.
درویش پور مردم جزیره قشم را لایق دریافت بهترین خدمات درعرصه های مختلف زندگی آنها دانست و افزود: ما همه در هر جایگاهی که هستیم باید بپذیریم مردم صاحب اصلی این خاک و کشور هستند و رسیدگی به درخواست های مشروع و برحق شان و برآورده کردن آنها یک الزام قانونی است.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم دراین خصوص بر لزوم تکریم ارباب رجوع در تمام واحدهای اداری سازمان تاکید کرد و  گفت: هرگونه بی احترامی به ارباب رجوع و به تعویق انداختن امور آنها بدون دلیل موجه و قانونی، تخلف است و درصورت مشاهده این گونه موارد، بالاترین مسئول هر واحد باید جوابگوی این تخلف باشد.
درویش پورهمچنین با تاکید بر تسریع روند رسیدگی به مشکلات و مسائلی که از سوی مردم در ارتباط  با سازمان مطرح می شود، یادآور شد: همه ما وظیفه داریم  سئوالات و درخواست های مردم را فورا و با احترام پاسخ بدهیم و دراین خصوص شفاف سازی و ساده سازی موارد باید در اولویت قرار بگیرد تا مردم برای امور جزئی خود در ادارات سازمان سرگردان نشوند.
براساس این گزارش در این نشست برخی طرح ها و پیشنهادات معاونت های «اقتصادی و سرمایه گذاری»، «فنی و زیربنایی» «فرهنگی، اجتماعی و گردشگری» و «توسعه مدیریت» و تعدادی از مدیریت های مستقل سازمان منطقه آزاد قشم مطرح و تصمیمات مقتضی اتخاذ شد.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو